خواننده سرشناس، سهام باشگاه لیگ برتری انگلیس را خرید

خواننده سرشناس، سهام باشگاه لیگ برتری انگلیس را خرید

پایگاه خبری فوتبالی - اد شیرن، خواننده سرشناس رویای کودکی خود را به تحقق رساند و بخش کوچکی از سهام باشگاه شهرش یعنی ایپسویچ تون که به تازگی به لیگ انگلیس صعود کرده را خرید.

به گزارش فوتبالی، شیرن فقط 1.4 درصد از سهام این باشگاه را خریده است و قرار نیست که به هیئت مدیره ملحق شود.  این خواننده عادت دارد که بازیهای ایپسویچ را از نزدیک تماشا کند و قرار است که صندلی مخصوص خود را در جایگاه ویژه داشته باشد. اد شیرن 33 ساله در پیامی در صفحه اینستاگرامش نوشت:" بسیار هیجان زده هستم تا اعلام کنم که بخش کوچکی از سهام باشگاه فوتبال شهر زادگاهم یعنی ایپسویچ تون را خریده ام. رویای هر هوادار فوتبال این است که سهامدار باشگاهی باشد که از آن حمایت می کند و بسیار ممنون هستم که این فرصت به من داده شد. از سه سالگی در سوفولک زندگی می کردم و هر چند که در کل دنیا سفر می کنم و گاهی در شهرهای بزرگ حس یک غریبه را دارم  اما سولفوک و ایپسویچ همیشه باعث می شوند که خودم را بخشی از جامعه آنها بدانم. بسیار برایم خوشایند است که بتوانم هوادار ایپسویچ تون باشم." 

باشگاه ایپسویچ توانست پس از دوم شدن در لیگ دسته دوی انگلیس در فصل گذشته به لیگ برتر صعود کند. آنها روز شنبه اولین بازی خود را در فصل جدید لیگ برتر انگلیس مقابل لیورپول خواهند داشت. 

4125