پاهای بلند لک و مصدومیت گلزن تراکتور؛ به پرسپولیس می‌رسد!؟

پاهای بلند لک و مصدومیت گلزن تراکتور؛ به پرسپولیس می‌رسد!؟

پایگاه خبری فوتبالی - گلزن اول تراکتور در بازی دیروز برابر مس رفسنجان با مصدومیت بازی را ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین حسین‌زاده دیروز یکی از درخشان‌ترین بازیکنان تراکتور بود. بازیکنی که خبر از آمادگی وی در بازی های پیش فصل شنیده می‌شد و وی توانست خیلی زود و در دقیقه 10 بازی دیروز تیمش گلزنی کند.

با این وجود حسین‌زاده در روزی که عملکرد درخشانی داشت با بدشانسی رو به رو شد و در نهایت باتوجه به مصدومیت و دردی که داشت، نیمه دوم جای خود را به مهدی هاشم‌نژاد داد.

وینگر ۲۴ ساله پرشورها در پایان بازی درباره مصدومیت خود صحبت کرد و نظر جالبی درباره این موضوع داشت. جایی که حسین‌زاده به پاهای بلند حامد لک، دروازه‌بان مس رفسنجان، اشاره کرد و عنوان داشت از نحوه استفاده لک از پاهایش مطلع است و همواره سعی می‌کند در خروج او از دروازه با وی برخورد نکند اما با وجود این ملاحظه‌کاری، باز هم این اتفاق افتاده و موجب مصدویتش شده است!

نکته نگران‌کننده برای اسکوچیچ اینکه بازی بعدی تی‌تی‌ها برابر پرسپولیس است و باید دید حسین‌زاده خواهد توانست به بازی بعدی خود را برساند یا نه.

قرار بود حسین‌زاده امروز توسط پزشک معاینه شود تا نتیجه مشخص شود که البته به نظر نمی‌رسد مصدومیت وی جدی باشد اما اینکه بتواند به بازی بعدی برسد یا اینکه از ابتدا در ترکیب تیمش قرار بگیرد یا نه، هنوز مشخص نیست.

1997