دیدار اورونوف با درویش؛ ماجرای عبدالکریم تکرار نشود!

دیدار اورونوف با درویش؛ ماجرای عبدالکریم تکرار نشود!

پايگاه خبری فوتبالی- ستاره ازبکستانی پرسپولیس امروز با مدیر عامل این باشگاه دیدار کرد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره ازبکستانی پرسپولیس که امروز برای انجام بعضی امور به ساختمان این باشگاه رفته بود، با رضا درویش ملاقات داشت.

سایت باشگاه پرسپولیس در توضیح این ملاقات نوشته است: «او در گفت‌وگو با مدیرعامل از حمایت‌ و همکاری پرسپولیس در جریان حضورش در المپیک و رسیدگی به امور بازیکنان هم تشکر کرد. اورونوف ابراز امیدواری کرد با هماهنگی بیشتری که در حال ایجاد است پرسپولیس در هفته‌های آتی، همان تیمی باشد که هواداران انتظار دارند. مدیرعامل باشگاه نیز برای این بازیکن آرزوی موفقیت‌های بیشتر در فوتبال ایران و تیم ملی کشورش کرد.»

دلیل چنین ملاقاتی و ضرورت آن چندان مشخص نیست. خبری که سایت باشگاه پرسپولیس در این باره منتشر کرده لحن و فضای نگران کننده‌ای ندارد. ظاهرا هم چیزی برای نگرانی وجود ندارد. اما نکته این است که شبیه چنین ملاقاتی بین عبدالکریم حسن مدافع قطری سابق پرسپولیس و درویش هم برگزار شده بود.

روز 19 خرداد سایت باشگاه پرسپولیس خبر داد که در جریان این دیدار، مدافع قطری از مدیریت باشگاه و تیم پرسپولیس تقدیر کرد و از حضور گسترده هواداران پرسپولیس در ورزشگاه‌ها و قهرمانی سرخپوشان ابراز خوشحالی نمود و برای فصل آتی و بازی‌های آسیایی پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد. رضا درویش در ادامه گفت‌وگو با عبدالکریم حسن، به وی اعلام کرد که فرزند ایشان در آینده بتواند در تیم پرسپولیس بازی کند و این موضوع مورد پذیرش و خرسندی بازیکن قطری قرار گرفت.

همان طور که خواندید در خبر آن روزِ سایت باشگاه پرسپولیس هم چیز نگران کننده‌ای وجود نداشت اما از چند روز بعد زمزمه‌های جدایی این مدافع مطرح شد و تقریبا دو هفته پس از ملاقات عبدالکریم و درویش، این بازیکن رسما از پرسپولیس رفت و به الوکره قطر پیوست. مدافع قطری البته با پرسپولیس قرارداد داشت و به همین دلیل پرسپولیس درآمد خوبی از این انتقال کسب کرد.

حالا امروز اورونوف به دیدار درویش رفته است و سایت باشگاه هم خبر این ملاقات را منتشر کرده است. اورونوف هم مثل عبدالکریم با پرسپولیس یک فصل قرارداد دارد و از این جهت ماجرای این دو نفر شبیه هم است. شاید خیلی بدبینانه باشد که بخواهیم ماجرای این دو نفر را با هم مقایسه و نتیجه‌گیری کنیم اما واقعیت این است که برخی از هواداران پرسپولیس نگران هستند که اورونوف هم مثل عبدالکریم چند روز بعد از ملاقات با درویش درخواست جدایی بدهد. در واقع پرسپولیسی‌ها خاطره خوبی از این ملاقات‌‌ها ندارند و به همین دلیل کمی نگران شده‌اند!

1999