مهاجم ناراضی بارسلونا به لیست تیم ملی کشورش فراخوانده شد

مهاجم ناراضی بارسلونا به لیست تیم ملی کشورش فراخوانده شد

پایگاه خبری فوتبالی - ویتور روکه مهاجم بارسلونا اصلا در این تیم شرایط خوبی ندارد اما به نظر می رسد که برزیلی ها قدر او را می دانند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که بارسایی ها در تلاش هستند تا روکه را به هر قیمتی به فروش برسانند، این مهاجم 19 ساله در لیست تیم جوانان برزیل قرار گرفته است.  در  حقیقت رامون منزس سرمربی تیم زیر 20 سال برزیل تصمیم گرفت که ویتور را در لیست دو بازی دوستانه مقابل مکزیک در اواسط شهریور در ورزشگاه واسکودوگاما قرار بدهد. برزیل در این دو بازی برای جام ملت های آمریکای جنوبی در ژانویه آماده خواهد شد. ویتور در سال 2023 در این مسابقات خوش درخشید و در همان زمان توجه باشگاه های مختلف نظیر بارسلونا را به خود جلب کرد. 

تیگرینیو در اردوی تیم زیر 20 سال برزیل فرصت دارد تا بدرخشد و توانایی هایش را نشان بدهد. این بازیکن در ده روز آینده تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باید تکلیف خود را مشخص کند. بارسایی ها در حال حاضر حتی شماره پیراهن او را هم مشخص نکرده اند. در هر صورت ویتور در این بازیها می تواند بدرخشد و شاید گره شرایطش را باز کند چرا که هر چند که در ان زمان پنجره نقل و انتقالاتی در لیگ های بزرگ اروپا بسته شده اما هنوز باشگاه های برخی کشورها توان خرید بازیکن را خواهند داشت. 

پدرو لیما از ولورهمپتون، فیلیپه بوردون از لاتزیو، گابریل موسکاردو از پی اس جی ، لوئیز گیلیرمه از وستهام، دیوید واشینگتون از چلسی و پدرینیو از زنیت دیگر چهره های شاخص لیست تیم زیر 20 سال برزیل هستند. 

4125