افشاگری آتیلا حجازی درباره پاداش‌های جنجالی در استقلال

افشاگری آتیلا حجازی درباره پاداش‌های جنجالی در استقلال

پایگاه خبری فوتبالی – گزینه سرپرستی استقلال در فصل گذشته، و منتقد جدی جواد نکونام و فرشید سمیعی روایت جالب توجهی درباره پاداش‌های پرداخت‌شده به بازیکنان و عوامل این تیم در فصل گذشته دارد.

به گزارش فوتبالی، آتیلا حجازی در بخشی از گفت و گوی تصویری‌اش با روزنامه خبرورزشی درباره پاداش‌هایی که در بازیهای آخر فصل قبل به حساب استقلالی‌ها واریز می‌شد، گفته است:" افراد عجیب غریبی هم در این لیست دیده می‌شوند که نمی‌دانم چه نقشی در پیروزی استقلال داشته‌اند اما پاداش‌های چهل پنجاه میلیون تومانی برای‌شان نوشته شده است. حضور برخی افراد در لیست جای تعجب دارد. بازی با ذوب آهن ۳ میلیارد تومان پاداش، بازی دیگر ۴ میلیارد پاداش."

او در ادامه صحبتهایش درباره اینکه حضور کدام افراد در لیست پاداش جای تعجب داشته، چنین توضیحی داده است:" مثلا قسمت فرهنگی باشگاه، من نمی‌دانم چه ربطی به پیروزی باشگاه مقابل فولاد و ذوب آهن و گل گهر داشته؟ چرا تدارکات و پزشک زحمت می‌کشد اما برخی که هیچ نقشی در پیروزی تیم نداشته اند، به چه دلیل پاداش گرفته اند؟"

نکته قابل توجه اینکه فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال، در مصاحبه‌ای که 21 تیر با شبکه خبر داشت، مدعی شده بود که پاداش‌های پرداخت‌شده، بخشی از قرارداد بازیکنان بوده است منتها آتیلا حجازی چنین نظری ندارد:" صحبت‌هایی شنیدم که ما پاداش‌ها را در قالب قرارداد بازیکنان منظور کردیم. این دروغ محض است! من آنجا حضور داشتم، بچه‌ها می‌گفتند آقای حجازی پاداش‌ها چه شد، می‌گفتم قبل از بازی واریز می‌شود. از تک تک این بازیکنانی که شما هم با آنها ارتباط دارید، از اعضای کادر فنی بپرسید. این پاداش‌ها هیچ ربطی به قراردادها نداشته است."

1999