رسمی؛ هافبک برزیلی از پی‌اس‌جی جدا شد

رسمی؛ هافبک برزیلی از پی‌اس‌جی جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی - گابریل موسکاردو هافبک برزیلی به صورت قرضی بدون بدون خرید از پی اس جی به استاده رنس پیوست.

به گزارش فوتبالی، گابریل موسکاردو در سال 2017 در سن دوازده سالگی به باشگاه کورینتیانس ملحق شده بود. او پس از رشد کردن در باشگاه برزیلی در تابستان 2023 به تیم بزرگسالان ملحق شد. 

موسکاردو که اهل ایالت سائوپائولو در برزیل است، در سن هفده سالگی اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان کورینتیانس در بازی مقابل لیورپول اروگوئه در جام لیبرتادورس داشت. این بازیکن که در توپربایی تخصص ویژه ای دارد و در دوئل های تک به تک درخشان ظاهر می شود، جایگاه خود را در ترکیب کورینتیانس تثبیت کرد و در 25 بازی برای این تیم یک گل زد و یک پاس گل داد.  عملکرد خوب این بازیکن باعث شد تا به تیم زیر 23 سال برزیل نیز راه پیدا کند و در بازی دوستانه مقابل مراکش در سپتامبر 2023 حضور پیدا کند.

موسکاردو در روز 24 ژانویه 2024 قراردادی  چهار سال و نیمه را با پی اس جی به امضا رساند اما تا پایان فصل 24-2023 قرضی در کورینتیانس ماند. این بازیکن در همین تابستان به اردوی پیش فصل پی اس جی ملحق شد و در بازی دوستانه مقابل اشتورم گراتز بازی کرد. پی اس جی تصمیم گرفت که موسکاردو را برای تجربه اندوزی به رنس بفرستد اما قطعا روی او برای آینده حساب باز خواهند کرد.

4125