اوسمار با بوریرام پرقدرت شروع کرد؛ دو برد 4 گله و صدر جدول!

اوسمار با بوریرام پرقدرت شروع کرد؛ دو برد 4 گله و صدر جدول!

پایگاه خبری فوتبالی- بوریرام با هدایت سرمربی اسبق پرسپولیس خیلی زود در صدر جدول سوپرلیگ تایلند قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اوسمار ویرا سرمربی برزیلی که پس از جدایی غیر منتظره از پرسپولیس به تیم بوریرام یونایتد تایلند پیوست در فصل جدید سوپرلیگ تایلند شروع بسیار خوبی داشته و از همین ابتدای فصل تیمش را به صدر جدول برده است تا نشان بدهد بوریرام با او مدعی اصلی قهرمانی است.

بوریرام در اولین بازی‌اش در فصل جدید مهمان تیم نونگ‌بوا پیتچایا بود. شاگردان اوسمار با یک گل در نیمه اول و 3 گل درنیمه دوم موفق شدند حریف را با 4 شکست بدهند. این بازی تقریبا یکطرفه بود و تیم بوریرام برتری در آن برتری قابل ملاحظه‌ای نسبت به حریف داشت.

8 روز بعد بوریرام در دومین بازی‌اش در فصل جدید در ورزشگاه خانگی‌اش یعنی چانگ آرنا میزبان تیم بانکوک یونایتد بود. میزبان در این بازی غافلگیر شد و در دقیقه 16 دروازه‌اش را بازشده دید. این گل توسط محسن الغسانی مهاجم عمانی زده شد که سابقه بازی در سپاهان را هم دارد.

بوریرام گل مساوی را زد و به بازی برگشت اما در نیمه دوم باز هم یک گل دریافت کرد. این اتفاق باعث شد شاگردان اوسمار دوباره به دروازه حریف حمله‌ور شوند و نتیجه حیرت انگیز بود. 3 گل در فواصل زمانی 20 دقیقه‌ای وارد دروازه بانکوک یونایتد شد و بازی در نهایت با نتیجه 4 بر دو به پایان رسید. 

به این ترتیب بوریرام در دو هفته ابتدایی فصل جدید دو برد 4 گله کسب کرد و با 6 امتیاز و تفاضل گل 6+ به صدر جدول رفت. تیم پورت اف سی هم عملکردی دقیقا شبیه به بوریرام دارد و در رده دوم جای دارد. تیم سوات کت هم با 6 امتیاز و تفاضل گل 2+ در رده سوم است.

عملکرد اوسمار ویرا در بوریرام با تشویق و تمجید هواداران این تیم و رسانه‌های تایلندی مواجه شده است و به نظر می‌رسد این تیم با هدایت سرمربی اسبق پرسپولیس همچنان قدرت اول فوتبال باشگاهی تایلند است. استقبال 25 هزار نفری هواداران بوریرام در بازی دوم این تیم نشان‌دهنده علاقه و اطمینان آنها به تیم‌شان است.

1359