دو میلاد در تست ایفمارک؛ تکلیف لیست پرسپولیس چه می‌شود؟

دو میلاد در تست ایفمارک؛ تکلیف لیست پرسپولیس چه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس بعد از جذب میلاد  محمدی به فکر جذب دو بازیکن دیگر هم هست.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس در بامداد روز سه‌شنبه و دقیقا در زمانی که برنامه فوتبال برتر پخش می‌شد از خرید جدید خودش یعنی میلاد محمدی رونمایی کرد. این مدافع چپ 30 ساله که در تیم آدانا دمیر اسپور ترکیه بازی می‌کرد با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.

حالا و بعد از جذب میلاد محمدی، یک میلاد دیگر هم در آستانه پرسپولیسی شدن است. میلاد سرلک که عضو پرسپولیس است و در نیم‌فصل لیگ بیست و سوم برای گذراندن دوران خدمت سربازی به ملوان رفته بود در حال انجام کارهای مربوط به بازگشتش به پرسپولیس است.

گفته می‌شود سرلک موفق شده است مدارک پایان خدمتش را تکمیل کند و موانع بازگشتش به پرسپولیس را از سر راه بردارد. برای همین هم امروز این دو میلاد تقریبا همزمان با هم به ایفمارک رفتند تا تست‌های پزشکی خودشان را آنجا انجام بدهند و در صورت نداشتن مشکل پزشکی قراردادشان در سازمان لیگ ثبت شود.

حالا مساله لیست بازیکنان پرسپولیس تبدیل به یک دغدغه بزرگ شده است. هر تیم لیگ برتری می‌تواند نام 20 بازیکن بزرگسال را ثبت کند. پرسپولیس در حال حاضر 19 بازیکن بزرگسال دارد. الکسی گندوز، محمد حسین کنعانی‌زادگان، سینا اسدبیگی، امید عالیشاه، سعید صادقی، مسعود ریگی، محمد خدابنده لو، میلاد سرلک، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، عیسی آل کثیر، فرشاد فرجی، سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، ایوب العملود، فرشاد احمد زاده، علی علیپور، اوستون اورونوف و میلاد محمدی بازیکنان بزرگسال پرسپولیس هستند.

اما نکته این است که پرسپولیس به دنبال جذب دو بازیکن دیگر هم هست. یکی علی قلی‌زاده و دیگر یک مهاجم خارجی. بنابر باید نام یک نفر از لیست بزرگسال پرسپولیس خارج شود تا جا برای این دو نفر باز شود. در این مدت شایعه شده بود ممکن است پرسپولیس یکی از بازیکنانش را مازاد کند. اما اوستون اورونوف که در نیم‌فصل گذشته به پرسپولیس آمد و تاثیر زیادی در قهرمانی پرسپولیس داشت اینجا هم به داد پرسپولیس خواهد رسید.

ماجرا این است که اورونوف 23 سال دارد و باشگاه می‌تواند نام او را از لیست بزرگسال خارج و وارد لیست زیر 25 ساله‌ها کند. به همین راحتی جا برای جذب یک بازیکن بزرگسال دیگر هم باز می‌شود و دیگر نیازی نیست هیچ بازیکنی مازاد شود. با انتقال اورونوف به لیست زیر 25 ساله‌ها پرسپولیس هم می‌تواند قلی‌زاده را جذب کند و هم در صورتی که مشکل سقف تعداد بازیکنان خارجی‌اش حل شود یک مهاجم خارجی بگیرد.

1359