عکس؛ وقتی دروگبا و رونالدو در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند

عکس؛ وقتی دروگبا و رونالدو در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند

پایگاه خبری فوتبالی - در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2007/08، چلسی و منچستر یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت در آن فینال منچستر یونایتد موفق شد با پیروزی در ضربات پنالتی به قهرمانی برسد و جام را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از تقابل های دیدنی آن بازی، رویارویی کریستیانو رونالدو و دیدیه دروگبا بود. رونالدو در آن سال، در اوج دوران حرفه ای خود در منچستر یونایتد قرار داشت. کریستیانو رونالدو در بازی مقابل چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا موفق شد یک گل با ضربه سر به ثمر برساند. البته رونالدو پنالتی خود در آخر بازی را از دست داد و نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

دیدیه دروگبا در آن بازی در دقیقه 116 از زمین مسابقه اخراج شد و کارت قرمز دریافت کرد. دروگبا به نوعی بابت آن اخراج در فینال لیگ قهرمانان اروپا خودش را سرزنش می کرد و در نهایت در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2012، موفق شد برای چلسی مقابل بایرن مونیخ گلزنی کند و آن اخراج را جبران کند و موجب قهرمانی چلسی در آن سال شود.

در سال 2008 کریستیانو رونالدو فاتح توپ طلا شد. او به همراه منچستر یونایتد قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است.

1470