هافبک جدید یوونتوس پیراهن شماره چند را به تن می‌کند؟

هافبک جدید یوونتوس پیراهن شماره چند را به تن می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- تئون کوپمینرز، هافبک هلندی فصل گذشته آتالانتا در آستانه انتقال به یوونتوس قرار دارد و امروز تست‌های پزشکی خود را برای پیوستن به بیانکونری پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس شروع قاطعی در رقابت‎‌های سری آ داشت. شاگردان تیاگو موتا پس از کسب یک پیروزی آسان مقابل کومو در هفته نخست، در بازی دوم هم بازی شناور و روانی را به نمایش گذاشتند و توانستند با نتیجه مشابه نسبت به بازی اول، این بار هلاس ورونا را مغلوب کنند. موتا برای ساخت چنین تیمی تغییرات زیادی در یوونتوس به وجود آورد. او خط هافبک بانوی پیر را متحول کرد تا تفکرات خودش را در این تیم جا بیاندازد.

اما پروژه بازسازی خط هافبک یوونتوس هنوز به پایان نرسیده و مدیران باشگاه پس از جذب داگلاس لوییز و خفرن تورام، در آستانه خرید تئون کوپمینرز، هافبک هلندی فصل گذشته آتالانتا هم هستند. کوپیمنرز امروز برای گذراندن تست‌های پزشکی خود وارد شهر تورین شد و تا ساعات آینده به صورت رسمی قرارداد خود را با یووه به امضا می‌رساند.

به نقل از فابریزیو رومانو، کوپمینرز در یوونتوس پیراهن شماره 8 را به تن می‌کند. یکی از بهترین بازیکنانی که در سال‌های اخیر این پیراهن را به تن کرد، کلودیو مارکیزیو بود. مارکیزیو در میان هواداران یوونتوس از محبوبیت خاصی برخوردار بود و حالا این امید در بیان طرفداران وجود دارد که کوپمینرز بتواند خاطرات خوش مارکیزیو را برایشان تکرار کند.

1428