توضیحات مارکا در مورد نحوه قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

توضیحات مارکا در مورد نحوه قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- در آستانه قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا توضیحاتی در مورد نرم افزار ویژه این قرعه کشی و نحوه انجام آن داده شده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه مارکا اسپانیا برخلاف سال های گذشته یک نرم افزار قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا، جایی که هر تیم در آن بازی میکند یعنی خانه و خارج از خانه و ترتیب مسابقات را تعیین میکند. هر یک از ۳۶ تیم باید با ۸ باشگاه مختلف روبرو شوند. هر باشگاه ۴ بازی در خانه و ۴ بازی خارج از خانه در مقابل تیم های مختلف انجام خواهد داد. هر تیم با ۲ حریف از هر سید بازی خواهد کرد. البته این نکته لازم به ذکر است که تیم هایی از یک کشور با هم بازی نخواهند کرد.

در قالب جدید، مسابقات دور اول لیگ قهرمانان اروپا در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه برگزار میشود و  مسابقات دورهای حذفی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار میشود. ۸ تیم اول جدول لیگ به طور مستقیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کنند. تیم‌های نهم تا بیست و چهارم در دیدارهای حذفی خانگی و خارج از خانه به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا ۸ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شوند. از رده ۲۵ تا ۳۶ مستقیماً از مسابقات حذف می شوند و چیزی به نام سقوط تیم های سوم و غیره به لیگ اروپا وجود ندارد.

۱۰۰۹