پیشنهاد جدید یوونتوس برای جذب جیدون سانچو در رقابت با چلسی

پیشنهاد جدید یوونتوس برای جذب جیدون سانچو در رقابت با چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- مذاکرات دو باشگاه یوونتوس و منچستریونایتد برای انتقال وینگر انگلیسی به تورین در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه یوونتوس که در روزهای اخیر تحرکات زیادی را در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته و موفق به جذب نیکولاس گونزالس و تئون کوپمینرز و پیر کالولو شده همچنان برای خرید مهره های جدید تلاش خواهد کرد. در روزهای اخیر دو باشگاه یوونتوس و چلسی همچنان در حال مذاکره برای جذب جیدون سانچو از منچستریونایتد هستند. یوونتوس روز چهارشنبه پیشنهاد خود را برای قرارداد قرضی با گزینه خرید اختیاری بهبود داده است اما منچستریونایتد بر بند خرید اجباری و پوشش حقوق کامل ابن بازیکن نیز که نکات کلیدی هستند اصرار دارد.

از سوی دیگر چلسی همچنان در مذاکرات فعال است اما همچنان خواهان معاوضه با رحیم استرلینگ است. منچستریونایتد رحیم استرلینگ را گزینه ای بهتر از جیدون سانچو و آنتونی میبیند و دن اشورث مدیر ورزشی شیاطین سرخ تحت تاثیر تجربیات رحیم استرلینگ در لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است. عملیات جذب وینگر چلسی برعهده دن اشورث میباشد و او معتقد است رحیم استرلینگ میتواند در اولدترافورد درخشان تر از جیدون سانچو ظاهر شود.

۱۰۰۹