پیش‌بینی جنجالی کروس؛ بارسلونا در لالیگا دوم هم نمی‌شود!

پیش‌بینی جنجالی کروس؛ بارسلونا در لالیگا دوم هم نمی‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - شروع فصل بارسلونا در لالیگا با کسب 9 امتیاز از سه بازی و سه برد متوالی با نتیجه دو بر یک، هواداران این تیم را به شدت امیدوار کرده تا کابوس فصل گذشته را فراموش کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در فصل گذشته هیچ جامی نبرد تا ژاوی هرناندز از این تیم کنار برود و جای خود را به هانسی فلیک بدهد. مربی آلمانی سعی کرده که با وجود مصدومان و مشکلات پرشمار، در هفته های آغازین نتایج خوبی کسب کند و تیمش فعلا 9 امتیازی است تا در صدر جدول لالیگا جای بگیرد. رئالی ها از دو بازی اولشان چهار امتیاز کسب کرده اند و در پیدا کردن ترکیب ایده آلشان مشکل داشته اند.

با وجود این نتایج، تونی کروس مطمئن است که امسال رئال مادرید قهرمان لالیگا می شود و بارسلونا باید برای نایب قهرمانی با اتلتیکو رقابت کند. کروس در پایان فصل گذشته از فوتبال بازنشسته شد و جای خالی او در ترکیب رئال مادرید محسوس است. او در گفتگو با پادکست برادرش فلیکس بیان کرد:" این فصل رئال مادرید قهرمان لالیگا خواهد شد. بارسلونا و اتلتیکو برای نایب قهرمانی رقابت می کنند که تصور می کنم که تیم مادریدی دوم شود."

قطعا هواداران بارسلونا از این پیش بینی خوششان نمی آید و البته زمان نشان خواهد داد که کروس در پیشگویی به اندازه بازیسازی تبحر دارد یا نه!

4125