یحیی گل‌محمدی برای پرسپولیس شخصاً پا به توپ شد! (عکس)

یحیی گل‌محمدی برای پرسپولیس شخصاً پا به توپ شد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - یحیی گل‌محمدی برای اولین بار پس از جدایی از پرسپولیس باید مقابل این تیم قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، همه داستان جدایی یحیی از پرسپولیس را در فصل گذشته می‌دانند. او بعد از بازی با مس در رفسنجان، خبر استعفایش را اعلام کرد و این بار تصمیم گرفت دیگر با پرسپولیس همکاری نکند تا رضا درویش که به دنبال آوردن برانکو به جای او بود، نهایتا با اوسمار ویرا به توافق برسد و البته حسابی از این انتخاب سود کند.

گل‌محمدی که پس از کناره‌گیری از هدایت پرسپولیس، نامش پیرامون باشگاه‌هایی نظیر تراکتور و سپاهان شنیده می‌شد، در نهایت در ابتدای فصل جاری هدایت فولاد را بر عهده گرفت و اگر چه در هفته اول نتوانست روی نیمکت این تیم بنشیند و اخباری درباره احتمال جدایی‌اش از فولاد هم به گوش رسید، اما نهایتا مشکلات مربوط به این سرمربی حل شد تا او روی نیمکت فولاد بنشیند.

یحیی توانسته از دو بازی ابتدایی برابر نساجی و مس رفسنجان موفق به کسب یک برد و یک تساوی یعنی ۴ امتیاز شود تا با شرایط خوبی به میهمانی پرسپولیس برود.

اما این دیدار از بابت رویارویی گل‌محمدی با پرسپولیس که برای اولین بار پس از جدایی یحیی از این تیم خواهد بود، جالب توجه است و این سرمربی باتجربه، انگیزه بالایی برای تقابل با تیم سابق و محبوب خود دارد.

این انگیزه یحیی را می‌توان از تمرینات فولاد فهمید، جایی که گل‌محمدی شخصاً در تمرینات پیش از بازی با پرسپولیس پا به توپ شده تا اینگونه به شاگردانش روحیه بدهد و باید دید این رویارویی جالب توجه در نهایت به نفع کدام یک از طرفین به اتمام خواهد رسید.

1997