رسمی؛ ستاره یوونتوس، صید بزرگ لیورپول در آخرین ساعات نقل و انتقالات

رسمی؛ ستاره یوونتوس، صید بزرگ لیورپول در آخرین ساعات نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول خرید فدریکو کیه را از یوونتوس با 12.5 میلیون پوند نهایی کرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم تیم ملی ایتالیا قراردادی چهار ساله را با لیورپول به امضا رساند چرا که  روز چهارشنبه تست پزشکی را پشت سر گذاشته بود. لیورپول برای خرید این بازیکن 10 میلیون پوند به صورت ثابت به تورینی ها می پردازد که بر اساس عملکرد این بازیکن، 2.5 میلیون پوند به این مبلغ اضافه خواهد شد که این پاداش به قهرمانی تیم آرنه اشلوت در لیگ انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا بستگی خواهد داشت.

این مهاجم 26 ساله بدین ترتیب خط حمله لیورپول را در کنار بازیکنانی نظیر لوئیز دیاز، دیوگو ژوتا، محمد صلاح، داروین نونیز و کودی گاکپو تکمیل خواهد کرد.  لیورپول مدتها به خرید کیه زا علاقه مند بود و از زمان حضور او در فیورنتینا به جذبش علاقه داشت و به نظر می رسد که بالاخره به هدفشان دست پیدا کردند و این وینگر را به خدمت گرفتند.

کیه زا در سال پایانی قراردادش با یوونتوس قرار داشت و تورینی ها مجبور بودند که او را در همین تابستان بفروشند تا سال آینده رایگان از دستش ندهند. از طرفی تیاگو موتا سرمربی  یوونتوس نیز هیچ علاقه ای به این بازیکن نداشت و جدایی او اجتناب ناپذیر بود.  کیه زا در فصل گذشته در 37 بازی در یوونتوس ده گل زده بود و عملکرد خوبی از خود ارائه داده بود. وی از عربستان و بارسلونا نیز پیشنهاد داشت اما در نهایت لیورپول را انتخاب کرد. 

4125