دشان با رئالی‌ها لج کرد؛ درخواست استراحت برای امباپه رد شد!

دشان با رئالی‌ها لج کرد؛ درخواست استراحت برای امباپه رد شد!

پایگاه خبری فوتبالی - رئالی ها در تلاش بودند تا بازیکنان حاضر در مراحل پایانی یورو و کوپا آمریکا بتوانند در وقفه بازیهای ملی شهریور ماه استراحت کنند.

به گزارش فوتبالی، نامه نگاری رئالی ها در مورد آنتونیو رودیگر موفقیت آمیز بود و ناگلسمن پذیرفت که به این بازیکن در بازیهای ملی فروردین ماه استراحت کند. در حقیقت بازیکنانی که در مراحل پایانی یورو حضور داشتند، استراحت بسیار کمی را داشتند و خیلی سریع به اردوی پیش فصل اضافه شدند. رئالی ها از فدراسیون فوتبال فرانسه نیز خواسته بودند که به شوامنی، امباپه و مندی برای بازیهای ملی شهریورماه استراحت بدهد اما دشان این درخواست را نپذیرفت و هر سه بازیکن را فراخواند. در واقع فقط کاماوینگا به علت مصدومیت از جمع رئالی ها در لیست حضور ندارد!

فرانسه باید در فصل جدید لیگ ملت های اروپا به مصاف بلژیک و ایتالیا برود که مایکل اولیسه و مانو کونه چهره های جدید لیست دشان هستند. خرید پرهیاهو و 60 میلیونی بایرن مونیخ برای اولین بار در لیست دشان قرار گرفته است.  درخشش اولیسه در المپیک باعث شد تا دشان چاره ای جز فرا خواندنش نداشته باشد و این وینگر 22 ساله آماده است تا اولین بازی ملی خود را در کارنامه اش ثبت کند. وی در این تابستان از کریستال پالاس راهی بایرن مونیخ شد. مانو کونه نیز پس از درخشش در المپیک توانست در لیست تیم بزرگسالان فرانسه جای بگیرد.

لیست فرانسه  برای بازیهای ملی پیش رو بدین شرح است: آرائولا، ماینیان، سامبا، کلائوس، فوفانا، تئو هرناندز، کوناته، فرلاند مندی، سالیبا، اوپامکانو، یوسف فوفانا، کانته، مانو کونه، شوامنی، زایر امری، بارکولا، گریزمان، دمبله، کولو موانی، امباپه، اولیسه و تورام.

4125