با فسخ قرارداد سهرابیان؛ مجوز بازیِ بلانکو صادر شد

با فسخ قرارداد سهرابیان؛ مجوز بازیِ بلانکو صادر شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال مشکل مجوز بازیِ بلانکو را به شکلی غیر منتظره حل کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که کمتر از 3 ساعت تا سوت آغاز بازی تیم‌های استقلال و استقلال خوزستان در اهواز باقی مانده است باشگاه استقلال مشکل گوستاوو بلانکو برای حضور در این مسابقه حل شده است. این خبر را رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر کرده است. 

البته نحوه حل این مشکل هم جالب توجه است. ظاهرا قرارداد آرمین سهرابیان مدافع استقلال فسخ شده تا جا برای ثبت نام بلانکو باز شود و سازمان لیگ کارت بازی بازیکن آرژانتینی استقلال را صادر کند.

رسانه رسمی استقلال در این باره نوشته است: «امروز و با حذف آرمین سهرابیان از لیست تیم فوتبال استقلال، کارت بازی بلانکو برای مصاف با استقلال خوزستان صادر شد. آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیتی که در تمرین برای او اتفاق افتاد، حدود ۱۰ روز از تمرینات دور خواهد بود و به همین دلیل و با موافقت کادر فنی و همراهی این بازیکن، نام او از لیست تیم حذف شد. با این‌حال این اطمینان به هواداران عزیز داده می‌شود که تا ۱۰ روز آینده و حل مشکل سقف بودجه، نام آرمین سهرابیان همچون مهرداد محمدی در لیست تیم فوتبال استقلال قرار خواهد گرفت.»

کميته انضباطی فدراسیون فوتبال هم اعلام کرده است با توجه به تغییر در فهرست تیم استقلال و فسخ قرارداد آرمین سهرابیان، مشکل بلانکو برای همراهی تیم استقلال در لیگ برتر حل شده و این بازیکن می تواند در هفته سوم لیگ برتر نیز برای این تیم به میدان برود.

خبر حل مشکل بلانکو برای هواداران استقلال خوشحال کننده است اما مساله فسخ قرارداد سهرابیان به دلیل مصدومیت و غیبت ده روزه در تمرینات به همان اندازه سوال برانگیز شده است. برخی از آنها در شبکه‌های اجتماعی نوشته‌اند که می‌شد گزینه‌های مناسب‌تری مثل ایمان سلیمی را که او هم مصدوم است از لیست خارج کرد.

سهرابیان که در دو بازی ابتدایی استقلال در لیگ بیست و چهارم بازیکن اصلی استقلال بوده در چند روز گذشته به دلیل تتوی عجیب و غریبش بر سر زبان‌ها افتاده بود. حتی گفته می‌شد ممکن است او به خاطر این تتو مدتی محروم شود. حالا هم قرارداد او فسخ شده تا بلانکو بتواند وارد لیست استقلال شود.

1359