مقایسه 3 هفته‌ای؛ نکونام عقب‌تر از خودش، ساپینتو و فرهاد!

مقایسه 3 هفته‌ای؛ نکونام عقب‌تر از خودش، ساپینتو و فرهاد!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در لیگ بیست و چهارم خیلی زود با طعم شکست آشنا شد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ برتر استقلال در ورزشگاه فولاد آرنا مقابل تیم استقلال خوزستان شکست خورد. این اولین شکست استقلال در این فصل بود که در یک بازی چرحاشیه و جنجالی رقم خورد.

حالا استقلال با شکست در لیگ برتر پا به لیگ نخبگان آسیا می‌گذارد. چرا که بازی بعدی استقلال در لیگ برتر روز 30 شهریور در مقابل نساجی برگزار خواهد شد اما استقلال چند روز قبل از این بازی یعنی 26 شهریور باید با الغرافه قطر بازی کند.

اما شکست غیر منتظره در مقابل استقلال خوزستان کار برای نکونام سخت خواهد کرد. تیم او باید تا قبل از بازی با الغرافه خودش را از نظر روحی و البته تاکتیکی کاملا بازسازی کند. اما این کار سختی است چرا که نکونام خودش هم در موقعیت مطلوبی قرار ندارد. او این فصل را اصلا خوب شروع نکرده است. 

سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: «اگر به ۳ فصل گذشته نگاهی بیندازیم، جواد نکونام در قیاس با فرهاد مجیدی، ریکاردو ساپینتو و حتی خودش، کارنامه‌ای ضعیف‌تر ارائه کرده است. استقلالی‌ها در لیگ بیست و یکم با فرهاد مجیدی پس از پایان هفته سوم ۹ امتیاز داشتند و در خاتمه سومین هفته از لیگ بیست و دوم همراه با ریکاردو ساپینتو ۶ امتیاز گرفته بودند. خود جواد نکونام نیز فصل قبل از سه بازی ابتدایی استقلال صاحب ۶ امتیاز شده بود اما حالا آبی پوشان پایتخت در خاتمه هفته سوم فقط ۴ امتیاز اندوخته‌اند که برای یک تیم مدعی قهرمانی زنگ خطر محسوب می‌شود. البته استقلال مانند بقیه مدعیان همچنان شانس بسیار زیادی برای قهرمانی دارد اما به شرطی که تاکتیک خود را عوض کند چون تیمی که ما در اهواز دیدیم، مشکلات فنی کمی نداشت

1359