آنچلوتی و تکرار اشتباه انریکه و دشان درباره امباپه

آنچلوتی و تکرار اشتباه انریکه و دشان درباره امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه در سه بازی ابتدایی لالیگا اصلا عملکرد خوبی نداشته است و نتوانسته است برای رئال مادرید گلی به ثمر برساند و یا پاس گلی بدهد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در سه هفته آغازین فصل جدید رقابت های لالیگا، چهار امتیاز از دست داده است و در این بازی ها کیلیان امباپه در ترکیب رئال مادرید حضور داشته است و یکی از دلایل امتیاز از دست دادن رئال مادرید، عملکرد ضعیف کیلیان امباپه قلمداد می شود.

امباپه در بازی رئال مادرید مقابل آتالانتا در فینال سوپرجام اروپا موفق شد گلزنی کند اما در سه بازی ابتدایی لالیگا عملکرد بسیار ضعیفی داشته است و انتقاد بر انگیز بوده است.

به نقل از RMC Sports، کیلیان امباپه در پستی که آنچلوتی به او داده است اصلا راحت نیست. در حقیقت امباپه حالا مهاجم نوک رئال مادرید است و در پست شماره 9 بازی می کند. این در حالی است که امباپه به طور تخصصی یک وینگر چپ است. در رئال مادرید وینی جونیور در پست وینگر چپ بازی می کند.

دیدیه دشان در یورو 2024 به امباپه در پست مهاجم نوک بازی داد که امباپه عملکرد بسیار ضعیفی در این رقابت ها داشت. از سوی دیگر در فصل قبل هم لوییز انریکه در پی اس جی از امباپه به عنوان مهاجم نوک استفاده می کرد و این بازیکن عملکرد جالبی نداشت. حالا به نظر می رسد که آنچلوتی هم در حال تکرار همین اشتباه است.

1470