خرید پانزده میلیون یورویی توسط باشگاه لیگ دسته سه انگلیس!

خرید پانزده میلیون یورویی توسط باشگاه لیگ دسته سه انگلیس!

پایگاه خبری فوتبالی - در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال انگلیس، یونایتد خرید مانوئل اوگارته را با 60 میلیون یورو نهایی کرد، کارلوس سولر قرضی به وستهام با هدایت لوپتگی پیوست و آرسنال نیز استرلینگ را قرضی به خدمت گرفت.

به گزارش فوتبالی، یکی از عجیب ترین انتقال ها اما مربوط به بیرمنگام سیتی بود. در حقیقت جی استنسفیلد محصول آکادمی فولام که چهار بازی در لیگ برتر انگلیس داشته، با پانزده میلیون یورو به بیرمنگام در لیگ دسته سه انگلیس ملحق شد.

این بازیکن 20 ساله قراردادی هفت ساله را با بیرمنگام امضا کرد. این مهاجم انگلیسی شاید برای خیلی از اهالی دنیای فوتبال شناخته شده نباشد اما با انتقال 15 میلیونی به بیرمنگام به گران ترین خرید تاریخ لیگ دسته سه انگلیس تبدیل شد. این رقم حدود چهار برابر بیشتر از رکورد قبلی است که توسط باشگاهی در این لیگ ثبت شده بود!

برای این که عجیب بودن این مبلغ را درک کنیم، باید بگوییم که فقط 9 تا از حدود 200 خرید در لالیگای اسپانیا در این تابستان، گران تر از جی استنسفیلد بوده اند! بدین ترتیب بیرمنگام سرمایه گذاری شگفت انگیزی را برای این بازیکن داشت. آنها در این تابستان 4.1 میلیون یورو برای خرید کریستوف کلرر پرداخته بودند و ویلیام تور ویلومسون را با چهار میلیون یورو به خدمت گرفته بودند. آنها امیدوارند که با خریدهای جدیدشان به لیگ دسته دوی انگلیس برگردند.

4125