لواندوفسکی در این فصل چند گل می‌خواهد بزند؟

لواندوفسکی در این فصل چند گل می‌خواهد بزند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رابرت لواندوفسکی در این فصل از رقابت های لالیگا شروع خوبی داشته است به طوری که در چهار هفته ابتدایی موفق شده است 4 گل به ثمر برساند و در حال حاضر صدرنشین جدول گلزنان فصل 2024/25 از لیگ فوتبال اسپانیا است.

به گزارش فوتبالی ، لواندوفسکی به دنبال این است که در فصل جدید رقابت های لالیگا آقای گل شود. او زیر نظر هانس دیتر فلیک دوباره احیا شده است و خوش می درخشد. لواندوفسکی زیر نظر ژاوی هرناندز در اواخر دوران حضور او در این باشگاه دچار افت شده بود اما حالا او دوباره به اوج برگشته است. رابرت لواندوفسکی در حال حاضر سی و شش سال سن دارد اما همچنان می بینیم که از لحاظ بدنی عملکرد خوبی دارد و خوش می درخشد.

رابرت لواندوفسکی درباره این قضیه که دوست دارد در این فصل از رقابت ها چند گل به ثمر برساند گفت:" می خواهم در این فصل نسبت به فصل قبل گل های بیشتری به ثمر برسانم. باید حداقل سی گل به ثمر برسانم. شاید هم به دنبال این باشم که 35 گل بزنم."

اگر بارسلونا می خواهم قهرمان لالیگا شود، باید رابرت لواندوفسکی به عنوان مهاجم نوک گل های زیادی به ثمر برساند و قدر موقعیت ها را بداند. فعلا در چهار هفته نخست لالیگا این اتفاق افتاده است و بارسا توانسته است 12 امتیاز به دست بیاورد.

1471