عکس؛ بیشترین هت‌تریک در تاریخ منچسترسیتی، هالند در تعقیب اسطوره آرژانتینی

عکس؛ بیشترین هت‌تریک در تاریخ منچسترسیتی، هالند در تعقیب اسطوره آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی- ارلینگ هالند در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک بار دیگر موفق به ثبت هت‌تریک شد تا به رکورد اسطوره آرژانتینی منچسترسیتی، یعنی سرخیو آگوئرو نزدیک‌تر شود.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی موفق شد با نتیجه 3-1 از سد وستهام یونایتد عبور کند و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کند. سیتیزن‌ها با این برد حالا 3 برد از 3 بازی اول لیگ را به دست آوردند و با داشتن 100 درصد امتیازات به استقبال فیفادی رفتند.

اما نکته جالب توجه در خصوص این بازی، هت‌تریک ارلینگ هالند بود. غول نروژی خط حمله منچسترسیتی که در دو بازی قبلی خود در این فصل توانسته بود 4 گل به ثمر برساند، در برابر وستهام هت‌تریک کرد و از حالا نام خودش را به عنوان مدعی اصلی جایزه کفش طلای لیگ برتر مطرح کرد. او در دقایق 10، 30 و 83 برای آبی‌های شهر منچستر گلزنی کرد. هالند هفته گذشته مقابل ایپسویچ تاون هم موفق به ثبت هت‌تریک شده بود.

این هشتمین هت‌تریک ارلینگ هالند با پیراهن منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس بود. او حالا دومین بازیکن برتر تاریخ منچسترسیتی در این زمینه است و تنها سرخیو آگوئرو را با 12 هت‌تریک بالاتر از خود می‌بیند. پس از هالند، رحیم استرلینگ با 5 هت‌تریک، کارلوس توز با 4 هت‌تریک و فیل فودن با 3 هت‌تریک حضور دارند.

باید دید ارلینگ هالند به چند هفته زمان نیاز دارد تا این رکورد را هم مال خود کند و از آگوئرو پیشی بگیرد؟

1428