کلافگی ستاره پرتغالی از وضعیت منچستریونایتد؛ کاپیتان نسبت به آینده ناامید است

کلافگی ستاره پرتغالی از وضعیت منچستریونایتد؛ کاپیتان نسبت به آینده ناامید است

پایگاه خبری فوتبالی- برونو فرناندز، کاپیتان پرتغالی منچستریونایتد پس از نتایج ضعیفی که تیمش در دو هفته اخیر به دست آورد صراحتا اعلام کرد که این تیم آماده رقابت برای کسب قهرمانی نیست.

به گزارش فوتبالی، شرایط منچستریونایتد پس از سر الکس فرگوسن هرگز به دوران شکوه و جلال زمان مرد اسکاتلندی شبیه نشد. آن‌ها سرمربی‌ها و تفکرات متفاوتی را امتحان کردند، اما هیچ‌کدام اثربخش نبود. هرچند که در مقاطعی این تیم روزهای خوبی را پشت سر گذاشت، اما قهرمانی‌های مقتدرانه دوران فرگوسن هیچوقت تکرار نشد. از فن‌خال، دیوید مویس و ژوزه مورینیو که سه تفکر فوتبال متفاوت داشتند تا اریک تن هاگ هلندی، هیچ‌کدام از این سرمربیان نتوانستند منچستریونایتد را به دوران اوج برگردانند.

هواداران منچستریونایتد امید زیادی داشتند تا با تغییر مدیریت باشگاه و تداوم حضور اریک تن هاگ به عنوان سرمربی تیم، سرانجام شیاطین سرخ بتوانند مسیر پیشرفت را آغاز کنند، اما در سه هفته اخیر مشخص شد که هنوز خبری از پیشرفت و حرکت رو به جلو وجود ندارد. شرایط منچستریونایتد مدت‌ها است که نوسانی و پرفرازونشیب است و هیچ قدمی رو به جلو برداشته نمی‌شود.

در این بین، حالا کاپیتان این تیم هم اعتراف کرد که تیمشان برای حضور در رقابت قهرمانی آمادگی ندارد. برونو فرناندز در همین باره گفت: "منچستریونایتد در شرایط فعلی نمی‌تواند برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رقابت کند."

شاید گفتن چنین جملاتی از سوی کاپیتان تیم باعث شود امید دیگر بازیکنان هم برای ادامه فصل از بین برود، اما انگار صبر فرناندز هم از شرایط نابه‌سامان منچستریونایتد به سر رسیده است.

1428