ژاپن مدل 2024؛ سریع و خشن

ژاپن مدل 2024؛ سریع و خشن

تیم ملی فوتبال ژاپن در سال 2024 پیروزی های زیادی همراه با نتایج پرگل بدست آورده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ژاپن در اولین دیدار خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف تیم ملی چین رفت و به پیروزی 7 بر صفر رسید.

البته این برد برای سامورایی ها امری عادی محسوب می شود. شاگردان هاجیمه موریاسو در چند ماه گذشته و با درخشش بازیکنانی از جمله اندو، میتوما، دوان، مائدا، کوبو و ... بردهای پرگلی بدست آوردند.

در آغاز سال 2024 و پس از پیروزی های شیرین مقابل آلمان، ترکیه، کانادا، تونس، میانمار و سوریه، ژاپنی ها ابتدا تایلند را پنج تایی کردند و سپس در جام ملت های آسیا 2026 به اردن 6 گل زدند و  ویتنام را نیز چهارتایی کردند. 

هرچند ژاپنی ها در همان مسابقات از عراق و ایران 2 بر یک شکست خوردند و از جام ملت ها کنار رفتند اما سبک بازی تیم شان تغییری نکرد و در چند ماه گذشته میانمار و سوریه را با 5 گل شکست دادند و به کره شمالی هم 3 گل زدند.

جالب است بدانید اولین بازی تاریخ ملی ژاپن مقابل چین بود که در سال 1917 برگزار شد و چینی ها به پیروزی 5 بر صفر رسیدند اما حالا با پیشرفت فوتبال ژاپن، سامورایی ها موفق شدند 7 بر صفر به برتری برسند.

ژاپن در بازی دوم خود در این مرحله باید به مصاف بحرینی برود که ساعتی پیش در استرالیا موفق شد تیم ملی این کشور را شکست دهد.

8813