پنج بازیکن آکادمی بارسلونا که در تیم ملی اسپانیا حضور دارند (عکس)

پنج بازیکن آکادمی بارسلونا که در تیم ملی اسپانیا حضور دارند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - آکادمی باشگاه بارسلونا یا همان لاماسیا یکی از قوی ترین آکادمی ها در دنیای فوتبال است به طوری که ستاره ها و بازیکنان زیادی در این آکادمی رشد یافته اند و این روند همچنان نیز ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر در فیفادی قرار داریم و اردوی بازی های ملی برقرار است. تیم ملی اسپانیا در بازی خود در رقابت های لیگ ملت های اروپا مقابل تیم ملی صربستان به نتیجه تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

در حال حاضر در اردوی تیم ملی اسپانیا، پنج بازیکن حضور دارند که این بازیکن ها محصول آکادمی بارسلونا یا همان لاماسیا هستند. این بازیکن ها عبارتند از: لامین یامال، اسکار مینگزا، الکس گریمالدو، دنی اولمو و مارک کوکوریا.

در این لیست خبری از حضور پدری نیست چرا که با وجود این که او در حال حاضر بازیکن بارسلونا است اما پدری محصول آکادمی باشگاه بارسلونا یا همان لاماسیا نیست و او را بیشتر می توان محصول آکادمی باشگاه لاس پالماس دانست.

لاماسیا همواره بازیکنان خوبی به تیم ملی اسپانیا داده است. در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، تیم ملی اسپانیا با تک گل آندرس اینیستا در فینال که محصول آکادمی بارسلونا بود به قهرمانی رسید. در آن نسل بازیکنان زیادی از آکادمی بارسا حضور داشتند.

1470