پشت پرده مصاحبه نکونام علیه شهریاری؛ اخراج جواد قطعی شد!

پشت پرده مصاحبه نکونام علیه شهریاری؛ اخراج جواد قطعی شد!

پایگاه خبری فوتبالی- نزدیکان جواد نکونام در این مدت سعی داشتند اخراج این سرمربی را تکذیب کنند اما حالا او با یک مصاحبه خبر اخراج خود را تلویحا تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، داستان جواد نکونام و استقلال به آخر خود رسیده است و دیگر در ادامه لیگ بیست‌وچهارم شاهد حضور این سرمربی روی نیمکت آبی‌ها نخواهیم بود.

پایگاه خبری فوتبالی به‌عنوان اولین رسانه خبر از برکناری جواد نکونام داد و اکنون جانشین این سرمربی در راه تهران است.

ایویلو پتف بلغار اصلی‌ترین گزینه هلدینگ خلیج فارس برای جانشینی نکونام است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این سرمربی به‌زودی سکان هدایت آبی‌ها را در دست خواهد گرفت.

نکونام شب گذشته در مصاحبه با یک خبرگزاری علیه احمد شهریاری رییس هیات مدیره و البته نماینده هلدینگ در باشگاه استقلال افشاگری کرد تا موج جدیدی از حواشی آغاز شود.

جواد صراحتا اعلام کرد آلمدین زیلکیچ به او تحمیل شده است و هیچ‌وقت حضور یک بازیکن بی‌کیفیت در استقلال را نمی‌پذیرد اما چرا نکونام ناگهان تصمیم گرفت علیه شهریاری مصاحبه کند؟

نکونام سعی کرد در جدیدترین مصاحبه خود فضا را به سمتی ببرد که دلیل اخراج او، خط زدن نام زیلکیچ از لیست آبی‌ها قلمداد شود اما همه به خوبی می‌دانند این موضوع صحت ندارد چراکه نکونام قبل از اولین بازی استقلال مقابل شمس آذر قزوین در فصل جدید، پذیرفت نام زیلیکیچ وارد لیست و برای این بازیکن بوسنیایی کارت بازی صادر شود.

جواد پس از بازی با استقلال خوزستان، از طریق هاشم سمیعی متوجه شد احمد شهریاری برنامه‌ای برای حفظ او ندارد و برای همین از حضور زیلکیچ در تمرینات جلوگیری کرد و قطعا اگر شهریاری از نکونام حمایت می‌کرد، این سرمربی هم بازیکن بوسنیایی را نگه می‌داشت.

نکونام اکنون اخراج خود را قطعی می‌داند و برای همین علیه مدیریت باشگاه مصاحبه کرده است چراکه در ابتدای فصل به او تاکید شده بود حق هیچ مصاحبه‌ای علیه مدیریت ندارد و با صحبت‌های شب گذشته مشخص شد اخراج نکو قطعی شده است. نکونام اگر در سمت خود ابقا می‌شد، نه خبری از افشاگری بود و نه خبری از خط زدن آلمدین زیلکیچ اما حالا مشخص شده این سرمربی وقتی منافع شخصی خود را در خط می‌بیند، دلسوز باشگاه استقلال و هواداران پرشمار آن می‌شود!

۵۷۹۳