عملکرد خوب سردار در تیم جدیدش؛ با شباب‌الاهلی به روزهای اوج برمی‌گردد؟

عملکرد خوب سردار در تیم جدیدش؛ با شباب‌الاهلی به روزهای اوج برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد سردار آزمون در چند بازی ابتدایی فصل با پیراهن شباب الاهلی امارات حکایت از بازگشت او به روزهای اوجش را دارد. 

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون در فصل نقل و انتقالاتی تابستان امسال، به صورت رسمی از بایرلورکوزن آلمان جدا شد و به شباب الاهلی امارات پیوست. او که تا پیش از این همیشه تحت عنوان یک لژیونر ایرانی شاغل در فوتبال اروپا شناخته می‌شد حالا و در 29 سالگی به آسیا آمده و به ماجراجویی‌اش در فوتبال، در قاره کهن ادامه خواهد داد.  

آمدن سردار به یک تیم سطح دو فوتبالی آسیا اما هر چه قدر باعث تعجب فوتبالی‌ها شد؛ برای خودش هم آورده‌های مالی بسیار بهتر و بیشتری داشته و هم او تا این جای کار عملکرد بهتری در مقایسه با یکی دو سال آخر فوتبالی در اروپا به ثبت رسانده است. 

سردار تا این لحظه در هر 5 دیدار شباب الاهلی امارات در تمامی رقابت‌ها در زمین مسابقه حاضر بوده و موفق شده 5 بار دروازه حریفان را باز کند. در حالی که وقتی فصل پیش به صورت قرضی به رم رفت در تمامی رقابت‌ها 29 بار برای جالوروسی به میدان رفت و موفق به ثبت 3 گل و 4 پاس گل شد. 

در بایر لورکوزن نیز در مدت نزدیک به دو فصل، 44 بازی انجام داد که 5 گل و 5 پاس گل ماحصل حضورش در تیم ژابی آلونسو بود. یعنی تعداد گل‌های زده‌اش با پیراهن شباب الاهلی به تعداد گل‌های زده‌اش با پیراهن بایرلوکوزن رسید اما با یک نهم تعداد بازی‌ها در باشگاه آلمانی! 

درست است که آزمون در حال حاضر از روزهای درخشان بازی در لیگ روسیه دور مانده و نتوانسته در 3 فصل گذشته تعداد گل‌های خود را در هر فصل دو رقمی کند اما حالا امیدوار است در پیراهن شباب الاهلی، به دوران اوج خود بازگردد و در این تیم بتواند به فرم ایده‌آل خود برسد. فرمی که هر فصل او را به زدن بیش از 20 گل می‌رساند.

7899