برترین پاسور تاریخ تراکتور در لیگ برتر؛ مهندس ریکی آلوز!

برترین پاسور تاریخ تراکتور در لیگ برتر؛ مهندس ریکی آلوز!

پایگاه خبری فوتبالی- ریکاردو آلوز با ثبت 24 پاس گل، بهترین پاسور تراکتور در تاریخ لیگ برتر لقب گرفت. 

به گزارش فوتبالی، دیدار تراکتور و هوادار در هفته سوم لیگ بیست و چهارم با پیروزی 4 بر صفر تی‌تی‌ها در مقابل بنفش پوشان تهرانی به پایان رسید. یکی از پاس گل‌های تراکتور را نیز ریکاردو آلوز به ثبت رساند تا تعداد پاس گل‌هایش با پیراهن تراکتور در تقابل با هوادار به عدد 4 برسد و تیم مهدی رحمتی تبدیل به محبوب‌ترین رقیب آلوز در زمینه ثبت پاس گل شود.  

ریکاردو آلوز پرتغالی، 27 تیر ماه سال 1401 به جمع تی‌تی‌ها اضافه شد. او در اولین فصلی که در لیگ خلیج فارس توپ می‌زد؛ موفق شد تا پایان هفته هفدهم، 10 پاس گل به ثبت برساند و از رکورد ادینیو با 9 پاس گل عبور کند و لقب برترین پاسور خارجی تراکتور در لیگ برتر را به دست آورد. 

اما این پایان عملکرد درخشان او نبود و در پایان لیگ بیست و دوم با 13 پاس گل، برترین پاسور لیگ برتر نیز شناخته شد. در لیگ بیست و سوم نیز در جمع قرمزپوشان تبریزی ماندنی شد و در پایان فصل با ثبت 11 پاس گل، برای دومین بار متوالی به عنوان آقای پاس گل لیگ برتر رسید. علاوه بر این، آلوز با ثبت 24 پاس گل در طی این دو فصل، عنوان برترین پاسور تراکتور در لیگ برتر را نیز به دست آورد و از نزدیک‌ترین تعقیب کنندگانش یعنی محمد ابراهیمی با 23 پاس گل و احسان حاج صفی با 19 پاس گل، پیشی گرفت.

آلوز حالا رفته رفته اختلاف خود را با سایرین بیشتر می‌کند و تا به این جای کار با دو پاس گلش در لیگ بیست و چهارم به آمار 26 پاس گل در لباس تراکتور تبریز رسیده است. عملکردی که با توجه به فرم مطلوب و ایده‌آل آلوز و حضور ستاره‌های درخشان مختلف در ترکیب تراکتور، قطعا روز به روز بهتر می‌شود و به احتمال زیاد، آلوز را باید برترین پاسور لیگ بیست و چهارم نیز بدانیم .

7899