عکس؛ همه خریدهای مهم اریک تن هاگ در منچستریونایتد

عکس؛ همه خریدهای مهم اریک تن هاگ در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از نقدهایی که به اریک تن هاگ وارد است، خریدهای ضعیف او در طول دوران حضورش در منچستریونایتد است و در این مطلب به تمامی خریدهای دوران او می‌پردازیم.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ با امیدهای زیادی باشگاه آژاکس را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد. او در فصل اول حضورش توانست عنوان سوم را در لیگ برتر انگلیس به دست بیاورد و در برابر همه تیم‌های بزرگ در لیگ انگلیس هم به پیروزی دست پیدا کرد، اما از فصل دوم تیم تحت هدایت سرمربی هلندی دچار افت شد.

خیلی از کارشناسان یکی از اصلی‌ترین عوامل عدم نتیجه‌گیری تن هاگ در منچستریونایتد را خریدهای نامناسب او در بازار نقل و انتقالات می‌دانند. مرد هلندی تا به حال بازیکنان زیادی برای تحقق تفکرات خود به خدمت گرفت اما اکثر این بازیکنان آنطور که انتظار می‌رفت نتوانستند خوش بدرخشند.

آنتونی، خرید گران‌قیمت منچستریونایتد از آژاکس در صدر این لیست قرار دارد. این بازیکن در حال حاضر حتی در ترکیب اصلی منچستر هم جایی ندارد. راسموس هویلوند، کاسمیرو و میسون گرینوود در رده‌های بعدی قرار دارند که هیچکدام از این بازیکنان هم نتوانستند به اندازه مبلغی که برایشان هزینه شد بازدهی داشته باشند.

خریدهای جدید منچستریونایتد یعنی لنی یورو، مانوئل اوگارته، ماتیس دلیخت و نوصیر مزرویی هم در این لیست قرار دارند که باید دید در فصل جدید چه عملکردی از خود به نمایش می‌گذارند.

1428