خرید جدید بارسلونا در فیفادی مصدوم شد

خرید جدید بارسلونا در فیفادی مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که این فیفادی برای بارسلونا هم بدون هزینه نبوده است و آبی و اناری پوشان حالا ممکن است که خرید جدید خود را برای مدتی از دست بدهند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی اسپانیا در این فیفادی در هفته اول رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف تیم ملی صربستان رفت و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی دنی اولمو خرید جدید بارسلونا درون ترکیب لاروخا حضور داشت. او در دقیقه 82 تعویض شد و جای خود را به خوسلو ماتو داد. دنی اولمو حالا به نظر می رسد که دچار مشکلی جدی شده است.

این بازیکن سابق لایپزیش که در دو بازی ابتدایی خود برای بارسا گلزنی هم کرده است، در تمرین امروز تیم ملی اسپانیا حضور نداشت. دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره این قضیه گفته است:" دنی اولمو در بازی مقابل صربستان به شکل محکمی دچار ضربه شد. هنوز نمی دانیم وضعیت و حس و حالی که دارد به چه شکل است. او با تیم تمرین نکرده است و باید وضعیت و شرایط او بررسی شود.

هانس دیتر فلیک به خوبی در ترکیب تیم خود از دنی اولمو استفاده می کرد و حالا باید دید که این بازیکن از ترکیب بارسا خارج می شود یا خیر.

1471