اظهارنظر جالب نکونام؛ حاضرم زیلیکیچ برود و یامگا بماند!

اظهارنظر جالب نکونام؛ حاضرم زیلیکیچ برود و یامگا بماند!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام روی این موضوع تاکید کرد که اگر سرمربی استقلال بماند به هیچ وجه اجازه ورود زیلیکیچ را به تیم نخواهد داد. 

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام که با مدیران استقلال وارد یک جنگ علنی شده فعلا مشخص نیست که در این تیم ماندنی خواهد بود یا خیر. اما شنیده‌ها حاکی از آن است که هلدینگ خلیج فارس از جواد نکونام عبور کرده و دیگر حاضر نیست هدایت استقلال بر عهده این سرمربی باشد! 

نکونام بعد از این که متوجه شد دیگر حمایت مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس را با خودش ندارد تصمیم گرفت که آلمدین زیلیکیچ را به تمرینات استقلال راه ندهد و او را در اختیار باشگاه قرار بدهد؛ تصمیمی که آتش اختلافات میان وی و مدیریت را دو چندان کرده است.

با این‌حال نکونام در مصاحبه امروز خود درباره شرایط زیلیکیچ و مقایسه‌اش با کوین یامگا گفت " من گفتم در گزینه آخر باید نام زیلیکیچ ثبت شود اما در ادامه مدیریت رفتند به عنوان نفر اول برای وی کارت بازی گرفتند! این بازیکن بوسنیایی نمی‌تواند حتی در لیگ یک ایران هم بازی کند. کوین یامگا را خیلی دوست دارم و اگر ۷۰ درصد هم توانایی بازی داشت او را در تیم نگه می‌داشتم. حاضرم بازیکن بوسنیایی برود و یامگا در تیم بماند. اصلا باشگاه یک تقدیر و تشکر از کوین یامگا نکرد. باشگاه به خودش زحمت نداد که از او یک تشکر و قدردانی به عمل بیاورید. من خودم در حال حاضر راضی هستم که اگر بازیکن بوسنیایی برود یامگا در استقلال بماند تا بدین شکل در حق او مردانگی کنیم. "

9098