جلسه آنالیز امارات برای ملی‌پوشان حین پرواز! (عکس)

جلسه آنالیز امارات برای ملی‌پوشان حین پرواز! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان تیم ملی حتی حین پرواز هم غافل از فوتبال نیستند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی در اولین مسابقه انتخابی نهایی جام جهانی توانست با تک گل مهدی طارمی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از سد تیم ملی قرقیزستان بگذرد و سه امتیازی شود.

ملی پوشان باید در دومین مسابقه خود در امارات به مصاف تیم ملی این کشور بروند. تیمی که در بازی نخست نتیجه غافلگیرکننده‌ای کسب کرد و توانست با نتیجه سه بر یک از سد قهرمان آسیا، قطر، بگذرد.

در همین راستا بازیکنان تیم ملی حتی حین سفر هم فکر و ذکرشان معطوف به این مسابقه مهم و حساس است و در این بین انتشار تصویری از سفر تیم ملی به امارات جلب توجه کرده است.

تصویری که سعید الهویی، دستیار اول امیر قلعه نویی را با یک لپ تاپ نشان می‌دهد و در کنار الهویی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سعید عزت‌ اللهی حضور دارند و به نظر در حال تماشای یک بازی فوتبال برای آنالیز هستند.

تیم ملی در چند بازی اخیر خود برابر امارات همواره برنده بوده و باید دید این بار مقابل این تیم عربی حاشیه خلیج فارس چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

نکته مهم اینکه تیم ملی قصد دارد نه تنها از امارات امتیاز بگیرد بلکه بازی تماشاگرپسندی را هم ارائه کند تا شاید با این کار، بخشی از انتقادها از کادر فنی تیم ملی، کاهش پیدا کند.

1997