مشکل بزرگ استقلال با ساپینتو؛ باید تکلیف بدهی 600 هزار دلاری مشخص شود!

مشکل بزرگ استقلال با ساپینتو؛ باید تکلیف بدهی 600 هزار دلاری مشخص شود!

پایگاه خبری فوتبالی- ساپینتو از قرارداد قبلی‌اش با استقلال طلب نسبتا سنگینی دارد.

به گزارش فوتبالی، از شب گذشته مساله بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال جدی‌تر شده است. سرمربی پرتغالی و سابق استقلال به شکلی غیر منتظره تبدیل به گزینه اول مدیران هلدینگ خلیج فارس برای جانشینی جواد نکونام شد. این در حالی است که یک روز قبل‌تر ایوایلو پتف بلغازی گزینه اول بود اما با اعتراض هواداران استقلال و اختلاف نظر بین مدیران این باشگاه ماجرای پتف کاملا منتفی شد.

فوتبالی شب گذشته در این باره گزارش مفصلی منتشر کرد و مشکلاتی را که بر سر راه بازگشت این مربی به استقلال وجود دارد برشمرد. مسائلی مثل محرومیت 4 ماهه ساپینتو، خلق و خوی تند او که می‌تواند محرومیت‌های بعدی را برایش به دنبال داشته باشد و یک حاشیه غیر فوتبالی.

اما یک موضوع مهم دیگر هم وجود دارد. ساپینتو با استقلال یک پرونده دارد که در آن استقلال را محکوم کرده است و باید بیش از ۶۰۰ هزار دلار از این تیم بگیرد. ایجنت رسانه‌ای ساپینتو در این باره به خبرورزشی گفته است اگر استقلالی‌ها قصد جلب رضایت موکل او را دارند، باید این موضوع را در واقعیت نشان بدهند. او علاقه زیادی به باشگاه و طرفداران دارد اما نباید از این موضوع سو استفاده شود. آنها به ساپینتو بدهکار هستند و باید این موضوع را حل و فصل کنند و بعد برای جزییات مذاکره پشت میز بنشینند. 

خبر ورزشی در این باره نوشته است: «آبی‌ها بابت دستمزد گذشته ساپینتو به او مقروض هستند و هنوز این مبلغ را تسویه نکرده‌اند. او هم بدش نمی‌آید به ایران برگردد اما ابتدا باید تکلیف این قضیه مشخص شود و بعد آنها سر جزییات قرارداد و مسائل دیگر به گفت و گو بنشینند.»

1359