سرمربی یوونتوس در بازی بعدی از خریدهای جدید رونمایی می‌کند

سرمربی یوونتوس در بازی بعدی از خریدهای جدید رونمایی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- یوونتوس پس از انجام چند خرید موثر و شروع مقتدرانه در سری آ، حالا آماده است با شروع دوباره مسابقات به روند خوب خودش ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در آغاز فصل جدید رقابت‌های سری آ، توانست 7 امتیاز از 9 امتیاز ممکن را به دست بیاورد تا هواداران این تیم به ادامه فصل امیدوار شوند. با ورود تیاگو موتا به این باشگاه، حالا یوونتوس جان تازه‌ای گرفته است و امیدها برای بازگشت این تیم به قله فوتبال ایتالیا زنده شده است. بیانکونری چهار فصل است که طعم قهرمانی در سری آ را نچشیدند، این در حالی است که پیش از آن در چند سال پیاپی و متوالی عنوان قهرمانی را به دست آورده بودند.

این تیم در هفته‌های آغازین به دلایل متفاوتی نتوانست از تمامی بازیکنان جدید خود، از جمله تئون کوپمینرز و داگلاس لوییز استفاده کند. حالا پیش‌بینی می‌شود تیاگو موتا در بازی بعدی بانوی پیر مقابل امپولی از خریدهای جدید تابستانی تیم خود استفاده کنند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، تئون کوپمینرز و دنیلو در بازی مقابل امبپولی از ابتدا در ترکیب یوونتوس قرار خواهند گرفت. همچنین گفته می‌شود که موتا به صورت همزمان و از ابتدای بازی از داگلاس لوییز و مانوئل لوکاتلی استفاده می‌کند.

باید دید یوونتوس ورژن 2024-2025 با خریدهای جدید تابستانی چگونه خواهد بود؟ آیا موتا می‌تواند به طلسم ناکامی‌های یوونتوس در سال‌های اخیر پایان دهد یا اتفاق دیگری رقم می‌خورد؟

1428