مهاجم تمام نشدنی لسترسیتی به درخشش خود ادامه می دهد

مهاجم تمام نشدنی لسترسیتی به درخشش خود ادامه می دهد

پایگاه خبری فوتبالی- جیمی واردی، مهاجم ۳۷ ساله لسترسیتی، با ثبت ۱۰۴ گل پس از رسیدن به سن ۳۰ سالگی، در صدر فهرست بهترین گلزنان لیگ برتر انگلیس در این بازه سنی قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، این دستاورد ویژه واردی او را به یکی از برترین مهاجمان تاریخ لیگ برتر پس از سن ۳۰ سالگی تبدیل کرده است. پس از او، یان رایت با ۹۳ گل، آلن شیرر با ۸۴ گل، فرانک لمپارد با ۸۲ گل، و تدی شرینگهام با ۷۷ گل در این فهرست قرار دارند. واردی همچنین با لسترسیتی رکوردهای قابل توجهی را به ثبت رسانده است. او با ۳۱۱ بازی، رکورد بیشترین حضور در لیگ برتر برای این باشگاه را در اختیار دارد. 

علاوه بر این، با ۱۲۳ برد و ۱۳۸ گل، او بهترین گلزن تاریخ لسترسیتی در لیگ برتر به حساب می‌آید. واردی همچنین با ۴۴ پاس گل، بهترین پاسور تیم در تاریخ لیگ برتر است. این آمار نشان می‌دهد که جیمی واردی نه تنها یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر در دوران پس از ۳۰ سالگی بوده، بلکه نقشی کلیدی در موفقیت‌های لسترسیتی داشته است، از جمله قهرمانی تاریخی این تیم در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ لیگ برتر انگلیس که همراه با کلودیو رانیری و دیگر ستاره های آن زمان لسترسیتی به دست آمد. لسترسیتی همراه با جیمی واردی در این فصل دوباره به لیگ برتر انگلیس بازگشت.

۱۰۰۹