دلیل نارضایتی گواردیولا از هالند مشخص شد

دلیل نارضایتی گواردیولا از هالند مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- ارلینگ هالند در بازی دیشب تیمش مقابل برنتفورد دو گل به ثمر رساند، اما پپ گواردیولا در مصاحبه بعد از بازی خود اعلام کرد که از عملکرد هالند راضی نیست چون نتوانست در این بازی هت‌تریک کند.

به گزارش فوتبالی، پس از تعطیلی دو هفته‌ای فوتبال باشگاهی، از این هفته دوباره مسابقات از سر گرفته شد. روز گذشته بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس آغاز شد که منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در یک بازی سخت و نزدیک، با نتیجه 2-1 از سد برنتفورد عبور کند و چهارمین برد خود را در چهارمین بازی در لیگ برتر انگلیس به دست بیاورد. ارلینگ هالند در این مسابقه باز هم برای تیمش گلزنی کرد. غول نروژی سیتیزن‌ها در این دیدار هر دو گل منچسترسیتی را به ثمر رساند.

هالند که در دو بازی قبلی خود با پیراهن منچسترسیتی توانسته بود برابر ایپسویچ تاون و وستهام هت‌تریک کند، در این مسابقه از ثبت یک هت‌تریک دیگر ناکام ماند. او چند موقعیت هم برای سه گله کردن خود در این بازی به دست آورد اما از این موقعیت‌ها نتوانست بهره کافی را ببرد و به همان دو گل در این بازی رضایت داد.

اما پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی اعلام کرد که از ارلینگ هالند ناراضی است، چون نتوانست هت‌تریک کند. بدون شک هدف گواردیولا از این صحبت بالا بردن روحیه هالند برای ادامه مسابقات است. گواردیولا چندین بار نشان داد که بازی روانی را به خوبی بلد است و آن را به روش خودش انجام می‌دهد.

1428