مسی و تنها 25 پاس گل تا یک رکورد جاودانه

مسی و تنها 25 پاس گل تا یک رکورد جاودانه

پایگاه خبری فوتبالی- فوق ستاره آرژانتینی به زودی می تواند به رکورد جالب توجه ۴۰۰ پاس گل در تاریخ فوتبال خود دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، تنها ۲۵ پاس گل دیگر نیاز دارد تا به رکورد فوق‌العاده ۴۰۰ پاس گل در طول دوران حرفه‌ای‌اش برسد. این آمار خیره‌کننده نه تنها نشان‌دهنده توانایی او در گلزنی است، بلکه بر قابلیت‌های منحصر به‌فرد او در ایجاد فرصت‌های گلزنی برای هم‌تیمی‌هایش نیز تأکید دارد.

مسی در طول دوران حرفه‌ای خود، همواره به‌ عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان در زمینه خلق موقعیت و ارسال پاس‌های دقیق شناخته شده است. با توجه به عملکرد درخشان او در تیم‌هایی مانند بارسلونا، پاری سن ژرمن و حالا اینتر میامی و تیم ملی فوتبال آرژانتین رسیدن به رکورد ۴۰۰ پاس گل، تنها مسئله زمان است. این رکورد، در کنار دستاوردهای بی‌شمار دیگر مسی، او را به یکی از کامل‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل کرده است. دستاوردی که کمتر بازیکنی در تاریخ فوتبال به آن نزدیک شده است. مسی پس از بازگشت از دوران مصدومیت پس از قهرمانی کوپا آمریکا ۲۰۲۴ به ترکیب تیم اینترمیامی در اولین بازی درخشش قابل توجهی از خود نشان داد و عامل اصلی موفقیت تیم تاتا مارتینو بود. این بازیکن به زودی به رکورد 900 گل نیز نزدیک خواهد شد.

۱۰۰۹