اخبار ضد و نقیض درباره حادثه تلخ ورزشگاه فولادشهر؛ آمبولانس اصفهان مجهز بود یا نه؟

اخبار ضد و نقیض درباره حادثه تلخ ورزشگاه فولادشهر؛ آمبولانس اصفهان مجهز بود یا نه؟

پایگاه خبری فوتبالی - اخبار ضد و نقیضی پیرامون مجهز بودن یا نبودن آمبولانس حامل هوادار فوت شده ملوان وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه ملوان ساعاتی پیش با انتشار اطلاعیه‌ای ادعای بزرگی داشت و به نوعی اهالی فوتبال را در شوک فرو برد. جایی که این باشگاه نوشته بود مسئولان این تیم در آمبولانسی که برای حمل هوادار این تیم فرستاده شده بود، دستگاه AED یا همان دستگاه شوک ندیده بودند و با وجود شرایط بحرانی بیمار، در مسیر بیمارستان، وی را به آمبولانس دیگری منتقل کرده‌اند.

با این حال  دکتر رحمانی مدیر امور پزشکی باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با دوربین “فوتبالی” این ادعا را رد می‌کند و می‌گوید سه دستگاه آمبولانس حاضر در ورزشگاه کاملاً مجهز بوده است. دو دستگاه آمبولانس برای درون زمین و یک دستگاه برای هواداران که این سه دستگاه تمام تجهیزات را داشته و مشکلی از این بابت وجود نداشته است.

همچنین یکی از پرسنل آمبولانس حاضر در ورزشگاه فولادشهر در گفت و گو با دوربین “فوتبالی” مدعی شده آمبولانسی که هوادار مرحوم ملوان را اعزام کرده، همه تجهیزات احیا را دارد و البته آن‌ها در استان اصفهان مجرب‌ترین نیروها را دارند.

این فرد حتی آمبولانس مربوطه را از نزدیک نشان می‌دهد و تجهیزات داخل را معرفی می‌کند و حالا مشخص نیست این وسط کدام ادعا دروغ است؟ آیا آمبولانس مذکور در آن لحظه مجهز بوده یا نه؟

1997