واکنش امباپه به شروع شدن لیگ قهرمانان اروپا

واکنش امباپه به شروع شدن لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه شب گذشته در بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد موفق شد یک گل به ثمر برساند و به برد مادریدی ها کمک کند.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید سه شنبه 27 شهریور ماه قرار است که از ساعت 22:30 به وقت ایران با اشتوتگارت روبرو شود و به این ترتیب اولین بازی خود را در مرحله اول رقابت های لیگ قهرمانان اروپا انجام بدهد.

این بازی برای کیلیان امباپه یک بازی خاص خواهد بود. ستاره فرانسوی قرار است که اولین بازی خود را به همراه رئال مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا انجام بدهد و باید دید که در این دیدار چه اتفاقاتی رخ می دهد و امباپه موفق می شود برای رئال مادرید گلزنی کند یا خیر.

شب گذشته کیلیان امباپه درباره شروع شدن رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گفت:" من به رئال مادرید آمده ام تا شب هایی جادویی مثل این را تجربه کنم. من از لبخند زدن دست نخواهم کشید."

رئال مادرید هفت سال به دنبال به خدمت گرفتن کیلیان امباپه بود. یکی از اهداف اصلی امباپه در پی اس جی فتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود که البته به آن نرسید و حالا در رئال مادرید حضور دارد و به دنبال قهرمانی در این بازی ها است.

1470