امباپه پیراهنش را به چه کسی داد؟

امباپه پیراهنش را به چه کسی داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر رئال سوسیداد را شکست بدهد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کیلیان امباپه از روی نقطه پنالتی یک گل برای رئال مادرید به ثمر رساند. امباپه در دقیقه نود این بازی تعویض شد و جای خود را به اندریک داد. کیلیان امباپه پس از تعویض شدن پیراهن خود را به یک پسر بچه داد. این پسر بچه که در کنار زمین حضور داشت، یک توپ جمع کن بود. در حقیقت این توپ جمع کن از کیلیان امباپه درخواست پیراهن کرده بود و ستاره فرانسوی رئال مادرید هم به درخواست او توجه کرد و پیراهن خود را به او داد.

کیلیان امباپه با گلزنی در بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد، حالا به تعداد چهار گل در رئال مادرید رسیده است. البته انتظار ها از او در جمع مادریدی ها بسیار بیشتر است و باید دید که او در بازی های لیگ قهرمانان اروپا چه عملکردی از خودش نشان می دهد.

امباپه ارتباط خوبی با هواداران رئال مادرید برقرار کرده است. او سعی می کند که به خواسته های هواداران اهمیت بدهد تا بتواند جایگاهی در میان هواداران رئال مادرید داشته باشد چرا که در هر صورت او یک بازیکن تازه وارد به رئال مادرید است.

1470