مورایس و تکرار یک رکورد دیگر؛ 4 بازی و کسب 12 امتیاز!

مورایس و تکرار یک رکورد دیگر؛ 4 بازی و کسب 12 امتیاز!

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان اصفهان با برد در دیدار هفته چهارم لیگ بیست‌و‌چهارم، به تنها تیمی تبدیل شد که در دو دوره پیاپی لیگ برتر چهار بازی ابتدایی خود را با برد پشت سر می‌گذارد. 

به گزارش فوتبالی، سپاهان تا پایان هفته چهارم فصل جاری ۱۲ امتیازی است و در چهار مسابقه متوالی طعم پیروزی را چشیده است. اما جز سپاهان کدام تیم‌های لیگ برتری در طول تاریخ موفق به پیروزی در چهار دیدار نخست شده‌اند؟

ذوب‌آهن در لیگ‌های سوم و پنجم، پرسپولیس در لیگ هفتم و سپاهان در لیگ بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم موفق به ثبت چنین آماری شدند که در این بین تنها پرسپولیس با این شروع توفانی به قهرمانی رسیده است.

ذوب‌آهن در لیگ سوم و در هفته اول، دو بر یک فجر سپاسی را شکست داد؛ آن‌ها در هفته دوم توانستند سه بر صفر پیکان را از پیش رو برداردند و در مصاف هفته سوم با سپاهان سه بر یک پیروز میدان شدند و در هفته چهارم، استقلال اهواز را یک بر صفر شکست دادند. 

گاندوها در آن دوره با وجود شروع توفانی‌شان، در پایان لیگ با کسب 40 امتیاز، چهارم شدند. ذوبی‌ها در لیگ پنجم هم در هفته اول توانستند سه بر یک ابومسلم خراسان را شکست دهند؛ در هفته دوم، یک بر صفر استقلال اهواز را از پیش رو برداشتند؛ در هفته سوم راه آهن را دو بر صفر بردند و در هفته چهارم هم مقابل سپاهان دو بر صفر پیروز میدان بودند اما باز هم به قهرمانی نرسیدند و با کسب 45 امتیاز و با احتساب یک امتیاز کسر شده از آن‌ها، در جایگاه ششم جدول ایستادند.  

پرسپولیس؛ شروع طوفانی با قهرمانی به پایان رسید!

پرسپولیس در لیگ هفتم و در هفته اول موفق به پیروزی سه بر دو مقابل صنعت‌نفت آبادان شد؛ در هفته دوم پگاه گیلان را با نتیجه دو بر صفر شکست داد؛ در هفته سوم، سه بر صفر ابومسلم را از پیش رو برداشت و در هفته چهارم با نتیجه دو بر یک پیکان را شکست داد. سرخ‌پوشان تهرانی در پایان آن فصل و با وجود کسر ۶ امتیاز، در نهایت با کسب ۵۹ امتیاز، برای دومین بار قهرمان رقابت‌های لیگ برتر شدند.  

سپاهان؛ امیدوار به کسب جام در لیگ پیش‌رو

سپاهان در لیگ بیست‌وسوم و در هفته اول سه بر یک تراکتور را شکست داد؛ در هفته دوم، دو بر صفر ذوب آهن را برد؛ در هفته سوم مقابل استقلال با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و در هفته چهارم نیز سه بر یک پیکان را از پیش‌رو برداشت. طلایی‌پوشان اما در پایان لیگ با 57 امتیاز، و اختلاف 10 امتیازی با تیم دوم یعنی استقلال، در رتبه سوم جدول ایستادند! 

سپاهان امسال هم لیگ را خوب آغاز کرده و در هفته اول، سه بر یک چادرملو را شکست داده؛ هفته دوم و در مصاف با خیبر خرم آباد، دو بر یک بازی را برده؛ هفته سوم مقابل شمس‌آذر قزوین و هفته چهارم برابر ملوان بندرانزلی، یک بر صفر پیروز میدان بوده و امیدوار است خلاف سال گذشته، شروع قابل قبول در لیگ بیست‌وچهارم را با قهرمانی به پایان برساند.

7899