فلیک چند برد تا شکستن رکورد تاریخی بارسلونا فاصله دارد؟

فلیک چند برد تا شکستن رکورد تاریخی بارسلونا فاصله دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با هدایت هانس دیتر فلیک سرمربی آلمانی شروع بسیار خوبی در رقابت های لالیگای اسپانیا داشته است به طوری که بارسلونا در حال حاضر از پنج بازی ابتدایی خود در لالیگا توانسته است پنج برد به دست بیاورد و 15 امتیاز داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، حالا تیم هانسی فلیک به سمت شکستن یکی از رکورد های تاریخی باشگاه بارسلونا حرکت می کند. بهترین شروع بارسلونا در تاریخ رقابت های لالیگا به فصل 2013/14 بر می گردد جایی که بارسلونا موفق شد با هشت برد پیاپی فصل را شروع کند. البته این برد ها در رقابت های لالیگا بودند. در آن زمان تاتا مارتینو سرمربی بارسلونا بود.

حالا تیم هانسی فلیک در فصل 2024/25 پنج برد پیاپی در اول فصل در شروع لالیگا به دست آورده است و با به دست آوردن سه برد لالیگایی دیگر می تواند به رکورد تاریخی بارسلونا برسد و بهترین شروع تاریخ بارسا در لالیگا را رقم بزند.

البته در فصل 2013/14 بارسلونا با وجود شروع خوبی که در لالیگا داشت، نتوانست قهرمان شود و در نهایت اتلتیکو مادرید در آن فصل از رقابت ها جام را بالای سر برد. باید دید که تیم فلیک تا چه زمانی می تواند به برد های خود ادامه بدهد.

1471