ستاره بارسلونا در مسیر شکستن یک رکورد تاریخی دیگر

ستاره بارسلونا در مسیر شکستن یک رکورد تاریخی دیگر

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال از تاریخ سازی در بارسلونا خسته نمی شود و در مسیر شکستن یکی دیگر از رکوردهای آنسو فاتی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، یامال که در آکادمی لاماسیا رشد کرده، از 15 سالگی به تیم بزرگسلان بارسلونا راه یافته و به رکوردشکنی ادامه می دهد. او جوان ترین بازیکن از نظر انجام بازی و گلزنی در تاریخ بارسلونا به شمار می رود. یامال در سطح بین المللی نیز می درخشد و یک روز بعد از تولد هفده سالگی خود قهرمان یورو شد. این بازیکن با اعتماد به نفس و روحیه بالایی بازی می کند.

یامال که شانس زیادی برای کسب جایزه کوپا و پسر طلایی را دارد شب گذشته در ترکیب بارسا در پیروزی چهار بر یک مقابل ژیرونا دبل کرد. یامال در این فصل سه گل زده و مجموعا هشت گل در لالیگا در ماه های اخیر ثبت کرده است.

در حال حاضر فاتی بهترین گلزن تاریخ بارسلونا پیش از هجده سالگی با ثبت یازده گل است و به نظر می رسد که یامال به زودی رکورد او را می شکند. در واقع یامال تا پایان فصل و تا زمان تولدش فرصت دارد تا گلهای بیشتری بزند و به بهترین گلزن تاریخ بارسلونا پیش از هجده سالگی مبدل شود. البته این بازیکن در تیم ملی اسپانیا نیز قطعا به ثبت رکوردهای جدید ادامه خواهد داد.

4125