تک‌مهاجم پرسپولیس برای مصاف با ستارگان الاهلی؛ علی علیپور وارد می‌شود!

تک‌مهاجم پرسپولیس برای مصاف با ستارگان الاهلی؛ علی علیپور وارد می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- خوان کارلوس گاریدو فعلا علاقه‌ای به استفاده از عیسی آل‌کثیر و لوکاس ژوائو در ترکیب اصلی پرسپولیس ندارد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در هفته اول لیگ نخبگان آسیا میهمان الاهلی عربستان است و قرمزها امید دارند در این دیدار حساس و حیاتی با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند. الاهلی عربستان ستاره‌های زیادی در ترکیب خود دارد و برای همین خوان کارلوس گاریدو کار راحتی برابر این تیم نخواهد داشت. 

از سختی کار پرسپولیس برای دیدار با الاهلی که بگذریم، بسیاری بر این باور بودند که با حضور ژوائو، سیستم قرمزپوشان مانند مصاف با ذوب‌آهن 2-4-4 می‌شود و در طول فصل همین هم باقی می‌ماند اما وقتی که به ترکیب پرسپولیس برای دیدار با الاهلی نگاه می‌کنیم، نه خبری از مهاجم بلندقامت خارجی است و نه نام عیسی آل‌ کثیر دیده می‌شود. سرمربی اسپانیایی قرمزهای تهران مانند دو دیدار اخیر (تراکتور و فولاد) از آرایش 1-3-2-4 استفاده کرده است و ظاهرا قصد دارد در تقابل با الاهلی بر سر میانه میدان بجنگد.

تک‌مهاجم پرسپولیس در این دیدار کسی نیست جز علی علیپور. مهاجم شمالی به دیگر هم‌پستی‌های خود ترجیح داده شده و از ابتدا در ترکیب پرسپولیس حضور دارد. علیپور در هفته سوم لیگ برتر و مصاف با فولاد هم تک‌مهاجم گاریدو بود و حالا در دیدار با الاهلی هم جلوتر از سایر رقبا به‌دنبال طلسم‌شکنی و گلزنی در فصل جدید است.

علیپور و آل ‌کثیر در سه دیدار اخیر برای پرسپولیس گلزنی نکرده‌اند و حالا در لیگ نخبگان آسیا این فرصت را دارند تا از زیر فشار خارج شوند، البته اگر لوکاس ژوائو برای قرمزها گلزنی کند کار این دو مهاجم بسیار سخت خواهد شد. اکنون باید منتظر ماند و دید پرسپولیس در هفته اول لیگ نخبگان آسیا چه عملکردی از خود به‌جا می‌گذارد و آیا می‌تواند جده را دست پر ترک کند یا نه.

5793