به نام خدا و گل برای الاهلی؛ پرسپولیس یک گل تمام خارجی خورد! + ویدیو

به نام خدا و گل برای الاهلی؛ پرسپولیس یک گل تمام خارجی خورد! + ویدیو

پایگاه خبری فوتبالی- فرانک کسیه در دقیقه اول مسابقه با یک ضربه دیدنی دروازه الکسیس گندوز را باز کرد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در چارچوب هفته اول لیگ نخبگان آسیا برابر الاهلی عربستان قرار گرفته و با نتیجه یک بر صفر از این تیم عقب است. از همان ابتدا هم پیش‌بینی می‌شد قرمزها کار ساده‌ای در این مسابقه ندارند و فرانک کسیه خیلی زود دفاع بی‌دقت پرسپولیس را جریمه کرد.

شاگردان خوان کارلوس گاریدو در میانه میدان مرتکب اشتباه شدند و توپ به ریاض محرز رسید، این ستاره الجزایری هم که سابقه بازی در منچسترسیتی را دارد با ارسال یک پاس دیدنی، فرانک کسیه هافبک سابق میلان را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن ساحل‌عاجی به زیبایی هرچه تمام دروازه گندوز را باز کرد. هواداران پرسپولیس امید داشتند خط دفاعی تیم محبوبشان در این مسابقه کلین‌شیت کند یا حداقل عملکرد خوبی را از خود به‌جا بگذارد اما این اتفاق رخ نداد.

الکسیس گندوز در چند دیدار اخیر پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشته اما در این مسابقه دروازه خود را باز شده دید تا طلسم بازی ابتدایی به قوت قبل برای او باقی بماند. گندوز در دیدار ابتدایی لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن هم دروازه خود را باز شده دید اما رفته‌رفته اوج گرفت و اکنون بین سکوهای قرمز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

باید منتظر ماند و دید در پایان این دیدار چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد و آیا قرمزهای تهران می‌توانند دست پر عربستان را ترک کنند یا نه. گفتنی است روبرتو فیرمینو کاپیتان الاهلی پیش از این مسابقه قول پیروزی مقابل پرسپولیس را به هواداران الاهلی داده بود.

5793