سرمربی اسپانیایی هنوز از بارسلونا طلبکار است!

سرمربی اسپانیایی هنوز از بارسلونا طلبکار است!

پایگاه خبری فوتبالی- با این‌که در روزهای گذشته گفته شد بارسلونا با سرمربی سابق خود، یعنی کیکه ستین تسویه حساب کرده است، اما این سرمربی اسپانیایی اعلام کرد که هنوز مقداری از طلب او باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در خصوص طلب کیکه ستین از باشگاه بارسلونا مطرح شد. سرمربی اسپانیایی که در سال 2020 جانشین اورنستو والورده شد و دوران خوبی را با این تیم پشت سر نگذاشت. دوران او به عنوان سرمربی بارسلونا با شکست 8-2 مقابل بایرن مونیخ هانسی فلیک به پایان رسید و پس از آن مدیریت وقت ستین را اخراج کرد و رونالد کومان را به جای او بر سر کار آورد.

اخیرا اخباری منتشر شد مبنی بر این‌که بارسلونا تمام طلب کیکه ستین را پرداخت کرده است. اما این سرمربی در آخرین مصاحبه خود این موضوع را تکذیب کرد و اعلام کرد که هنوز مقداری از بارسا طلبکار است. او در این رابطه گفت: "هنوز یک قسط دیگر از طلب من باقی مانده است."

او در رابطه با دوران حضورش در بارسلونا گفت: "چیزی که من دوست دارم این است که مربی تیمی باشم که به سبک مورد علاقه من فوتبال بازی می‌کند. در بارسلونا نیاز نبود چیزی را که در گذشته روی آن کار نشده درست کنم و این برایم خوشایند بود. من در بارسلونا چیزهای زیادی یاد گرفتم."

1428