نظر جالب سرمربی آرژانتین در مورد مسی و دی‌ماریا

نظر جالب سرمربی آرژانتین در مورد مسی و دی‌ماریا

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین افشا کرد که لیونل مسی و آنخل دی ماریا بی جایگزین هستند و بدون آنها مجبور است که از سبک متفاوتی استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، دی ماریا در تابستان از بازیهای ملی  کناره گیری کرد و توانست به آرژانتین برای کسب شانزدهمین قهرمانی در کوپا آمریکا کمک کند. وینگر سابق رئال مادرید در کوپا آمریکا 2021 نیز نقشی کلیدی را داشت و در فینال گلزنی کرد و در جام جهانی 2022 نیز به آلبی سیلسته کمک کرد تا به قهرمانی برسد.

اسکالونی به تمجید از دی ماریا پس از فینال کوپا آمریکا پرداخت و عملکردش در این مسابقات را یکی از بهترین ها در دوران کاری خود دانست. این مربی امیدوار بود که دی ماریا را راضی کند تا بعد از جام جهانی 2026 بازنشسته شود اما به هدفش دست پیدا نکرد.

اسکالونی اعلام کرد که نمی تواند برای مسی و دی ماریا جایگزینی پیدا کند اما سعی می کند که در غیاب ستاره بنفیکا با سبک دیگری ظاهر شود. وی اظهار داشت:" آنها بی جایگزین هستند. بازیکنانی نیستند که بتوان برایشان جایگزین پیدا کرد چون این غیرممکن است. هیچ شانسی وجود ندارد. هم ال فیئو و هم لئو بازیکنان بی همتایی هستند. در مورد ال فیدئو به دنبال جایگزین نیستیم. اشتباه است که به دنبال بازیکنی باشیم که بتواند مشابه او بازی کند چون چنین بازیکنی وجود ندارد. او در سمت راست و چپ به بازی ما عمق می داد. باید بازیکنی را پیدا کنیم که به بازی ما عمق بدهد اما نمی تواند شبیه آنخل باشد."

4125