پشت پرده اختلاف هاشمی‌نسب و پروین؛ از استقلال پیشنهاد دارم و می‌روم!

پشت پرده اختلاف هاشمی‌نسب و پروین؛ از استقلال پیشنهاد دارم و می‌روم!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی هاشمی‌نسب و علی پروین با یکدیگر اختلاف دارند و این موضوع بر هیچ فردی پوشیده نیست.

به گزارش فوتبالی، مهدی هاشمی‌نسب زمانی بین هواداران پرسپولیس به‌شدت محبوب بود و سکوهای قرمز او را دوست داشتند اما این مدافع گلزن در طی یک تصمیم جنجالی، راهی استقلال شد تا پس از این اتفاق همه هاشمی‌نسب را یاغی خطاب کنند.

مهدی به‌دلیل گلزنی در دربی‌های متوالی بین هواداران محبوب بود و کمتر کسی فکر می‌کرد او پرسپولیس را رها کند و به استقلال بپیوندد اما در کمال ناباوری این اتفاق رخ داد.

هاشمی‌نسب پس از رفتن به استقلال، تبدیل به دشمن شماره یک پرسپولیسی‌ها شد. دیگر خبری از شعارهای حمایتی نبود و هواداران پرسپولیس در تمامی دیدارها از خجالت او در می‌آمدند و در طرف مقابل استقلالی‌ها هاشمی‌نسب را تشویق می‌کردند.

حامد کاویان‌پور چند وقت پیش در مصاحبه‌ای تاکید کرد محبوبیت مهدی هاشمی‌نسب نزد هواداران پرسپولیس از علی پروین بیشتر شده بود و برای همین تصمیم گرفتند او را حذف کنند.

کاویان پور همچنین مهدی هاشمی‌نسب عاشق پرسپولیس بود و هیچ‌وقت دوست نداشت این تیم را ترک کند.

اکنون ناصر ابراهیمی در جدیدترین گفت‌وگو خود به داستان هاشمی‌نسب پرداخته است. ابراهیمی در پاسخ به این سوال که مهدی هاشمی‌نسب را با برنامه‌ریزی قبلی از پرسپولیس حذف کردند، به ایرنا گفت: 

“چنین چیزی صحت ندارد. بازیکن خوب باشد تیم نتیجه بگیرد به نفع سرمربی و باشگاه است. ما در جلسه‌ای که بودیم پروین تعیین کرد هر کس چقدر پول بگیرد. وقتی به مهدی رسید گفت من از استقلال پیشنهاد دارم اگر دستمزد من را بیشتر کنید می‌مانم، پروین گفت نه! طبیعی بود. پرسپولیس آن زمان کلی ستاره داشت ما ۵ سال قهرمان ایران بودیم. اگر دستمزد مهدی را بالاتر می‌بردیم باید برای همه این کار را می‌کردیم و این نظم تیم را بهم می‌ریخت”.

وی ادامه داد:

“نمی‌دانم چرا حالا بعد از این همه سال این موضوع مهم شده است. درگیری فیزیکی نبود. بحث و مشاجره همیشه همه جا هست و در همه تیم‌ها حتی بین دو هم اتاقی هم رخ می‌دهد. در درون خانواده نیز شاید دو برادر با هم بحث کنند و حرفشان شود اما این یک مسئله دورن خانوادگی بوده و تمام شده است. من نیز در این مورد نباید حرفی بزنم و بهتر است علی پروین در این خصوص صحبت کند. در همان ریاض هم بازی اول روی نیمکت بود در بازی با پلیس عراق هم به میدان آمد و گل زد و به سمت من آمد گفت ناصرخان دیدی گل زدم. همین”.

طبق گفته‌های ناصر ابراهیمی، مهدی هاشمی‌نسب به خاطر پیشنهاد بهتر استقلال، پرسپولیس را ترک کرد و این موضوع ارتباطی به علی پروین نداشت. هاشمی‌نسب که با پیشنهاد استقلال مواجه شده بود، به پروین می‌گوید یا دستمزدم را بیشتر کنید یا می‌روم که درنهایت پروین با این موضوع مخالفت کرد و مهدی استقلالی شد!

۵۷۹۳