انگیزه بالای ستاره عراقی در فصل جدید؛ محمد، منتظر استقلال است!

انگیزه بالای ستاره عراقی در فصل جدید؛ محمد، منتظر استقلال است!

پایگاه خبری فوتبالی- منتظر محمد امروز با عقد قراردادی رسمی به نساجی پیوست تا جدیدترین خرید این تیم باشد.

به گزارش فوتبالی، منتظر محمد در لیگ بیست‌وسوم به استقلال پیوست اما هیچ‌وقت نتوانست برای این تیم بازی کند.

جواد نکونام که با علی خطیر به اختلاف شدیدی خورده بود، ستاره عراقی را قبول نکرد و مدیریت وقت باشگاه هم مجبور شد این بازیکن را به مس رفسنجان قرض دهد.

کاپیتان تیم ملی امیدهای عراق در مس رفسنجان خیلی زود کیفیت فنی بالای خود را نشان داد و همین موضوع سبب شد هواداران استقلال نسبت به تصمیم نکونام معترض شوند.

محمد که قراردادی سه ساله با استقلال داشت پس از پایان قرارداد قرضی، به جمع آبی‌ها برگشت اما نکونام ابتدا اعلام کرد به این بازیکن نیازی ندارد.

همین موضع جواد باعث شد قرارداد منتظر فسخ شود، البته نکو خیلی زود از این اقدام خود پشیمان شد و به مدیریت باشگاه تاکید کرد منتظر جانشین زیلیکیچ شود اما درنهایت این اتفاق رخ نداد.

علی خطیر که چند روزی است به‌عنوان مدیرعامل نساجی انتخاب شده، در دومین اقدام نقل‌وانتقالاتی اش پس از جذب هافبک اسبق میلان الکساندر مرکل، منتظر محمد کاپیتان تیم امید عراق هم را جذب کرد تا خط هافبک تیم ساکت الهامی مستحکم و خلاق‌تر از قبل شود.

کوین یامگا دیگر بازیکنی است که خبرهای غیررسمی پیوستن او به نساجی شنیده می‌شود و باید دید این انتقال کی رسمی می شود.

منتظر محمد در اولین بازی خود برابر نساجی باید مقابل استقلال قرار بگیرد و قطعا انگیزه‌های بالایی برای اثبات کیفیت خود دارد.

محمد در فصل گذشته هم با پیراهن مس رفسنجان مقابل آبی‌ها درخشید و حالا باید دید زیر نظر ساکت الهامی چه عملکردی را از خود به‌جا می‌گذارد.

۵۷۹۳