بازگشت قدرتمند بانوی پیر به اروپا؛ پیروزی یوونتوس مقابل آیندهوون

بازگشت قدرتمند بانوی پیر به اروپا؛ پیروزی یوونتوس مقابل آیندهوون

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم یوونتوس و آیندهوون در جریان دیدارهای مرحله‌ی اول لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت یوونتوس توانست رقیب هلندی خورد را سه بر یک شکست دهد.

 به گزارش فوتبالی، دو تیم یوونتوس و پی‌اس‌وی آیندهوون در اولین بازی از مرحله‌ی اول لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آلیانز شهر تورین به مصاف هم رفتند و شاگردان تیاگو موتا با برتری سه بر یک توانست گام اول را محکم بردارند.

در آغاز نیمه‌ اول و در دقیقه ۲۱ کنان ییلدیز روی یک ضربه و فوق العاده دروازه تیم هلندی را باز کرد. وینگر ترکیه‌ای با گلش در بازی امشب به جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه يوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد. دقایقی بعد نیز وستون مک کنی گل دوم را به ثمر رساند تا شاگردان تیاگو موتا با اختلاف دو گل پیروز به رختکن بروند.

در نیمه‌ی اول یوونتوس ۹ شوت و آیندهوون ۸ شوت به سمت دروازه‌‌های یکدیگر زده بودند.

با شروع نیمه دوم حملات یوونتووس ادامه داشت و در دقیقه ۵۲ نیکولاس گونزالس حساب کار را سه بر صفر کرد. این گل اولین گل وینگر آرژانتینی برای بانوی پیر بود. در ادامه بازی آرام دنبال شد و آیندهوون به دنبال کاهش اختلاف بود و در نهایت در دقیقه ۹۳ توسط اسماعیل سایبری به گل رسید تا کلین شیت دی گرگوریو خراب شود.

در پایان ۹۰ دقیقه یوونتوس ۱۵ شوت و آیندهوون ۱۳ شوت به سمت دروازه یکدیگر زده بودند. مالکیت توپ اما ۵۶٪ به ۴۴٪ به نفع تیم هلندی بود.

لینک برای تماشا خلاصه بازی:

۱۴۲۸